Εμφάνιση απλής εγγραφής

Crowdfunding και εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης για νεοσύστατες επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΓεωργούση, Μελίνα
dc.date.accessioned2020-04-27T06:53:58Z
dc.date.available2020-04-27T06:53:58Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12682
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/105
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση και αξιολόγηση του σχετικά νέου και συνεχώς αναδυόμενου φαινομένου crowdfunding, που αποτελεί μία μέθοδο χρηματοδότησης, βασιζόμενη στο διαδίκτυο και στη δύναμη του κοινού, ειδικότερα κατά τη περίοδο της κρίσης. Κατά τη μέθοδο αυτή, τα άτομα συνεισφέρουν χρηματικά στη χρηματοδότηση ενός έργου ή μίας υπηρεσίας, μέσω των εξειδικευμένων ηλεκτρονικών πλατφορμών του crowdfunding. Συγκεκριμένα, εκτός από τη διαδικασία του crowdfunding που περιγράφεται αναλυτικά, δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα του τρόπου αυτού συλλογής κεφαλαίου. Περιγράφονται επίσης τα κίνητρα και οι παράγοντες που οδηγούν το καταναλωτικό κοινό στη συμβολή του για την υλοποίηση μίας επιχειρηματικής ιδέας μέσω του crowdfunding καθώς και τα χαρακτηριστικά που οδηγούν μία εκστρατεία στην επιτυχία ή αποτυχία αντίστοιχα. Προκειμένου να γίνει περισσότερο κατανοητό το crowdfunding και η συνεισφορά του στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μικρών και νεοφυών επιχειρήσεων, αναλύονται και άλλοι τρόποι χρηματοδότησης, παραδοσιακοί και εναλλακτικοί και ακολουθεί σχετική σύγκριση αυτών. Το crowdfunding αναλύθηκε σε επίπεδο Ελλάδας και Ευρώπης, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, με στόχο την ολοκληρωμένη εικόνα και την αναγνώριση της θέσης της χώρας μας σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Δόθηκε επίσης έμφαση στον κλάδο της βιοτεχνολογίας και στο κατά πόσο λαμβάνει χρηματοδότηση μέσω του crowdfunding. Τέλος, παρουσιάζεται μία SWOT ανάλυση για το crowdfunding, τόσο για τις επιχειρήσεις γενικά όσο και για τις βιοτεχνολογικές επιχειρήσεις, συνοψίζοντας τα χαρακτηριστικά του συγκριτικά με τις άλλες μεθόδους χρηματοδότησης.el
dc.format.extent142el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleCrowdfunding και εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης για νεοσύστατες επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσηςel
dc.title.alternativeCrowdfunding and alternative forms of financing for startups during crisisel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this study is to analyze and evaluate the relatively new and constantly emerging crowdfunding phenomenon, which is a method of financing based on the internet and the power of public, especially during crisis. In this method, individuals offer money to finance a project or service through specialized crowdfunding platforms. In particular, in addition to the crowdfunding process described in detail, emphasis is placed on the advantages and disadvantages of this type of fundraising. It also describes the motivations and factors that drive the consumer audience to contribute to a business idea through crowdfunding as well as the characteristics that drive a campaign to success or failure respectively. To further understand crowdfunding and its contribution to the growth and empowerment of small and startups, other traditional and alternative financing methods are analyzed and compared to each other. The crowdfunding was analyzed for both Greece and Europe, according to the international literature, with the aim of the understanding of our country's position in relation to other European countries. Emphasis was also placed on the biotech industry and whether crowdfunding is beneficial for it or not. Finally, a SWOT analysis on crowdfunding is presented, both for businesses in general and for biotech companies, summarizing its characteristics compared to other financing methods.el
dc.corporate.nameΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.contributor.masterΒιοοικονομίαel
dc.subject.keywordCrowdfundingel
dc.subject.keywordΠαραδοσιακοί μέθοδοι χρηματοδότησηςel
dc.subject.keywordΕναλλακτικές μέθοδοι χρηματοδότησηςel
dc.subject.keywordΚίνητρα καταναλωτικού κοινούel
dc.subject.keywordΠλατφόρμες crowdfundingel
dc.subject.keywordΚατηγορίες crowdfundingel
dc.subject.keywordΟφέλη και μειονεκτήματα crowdfundingel
dc.subject.keywordΕκστρατεία crowdfundingel
dc.subject.keywordΝομοθεσία crowdfundingel
dc.subject.keywordCrowdfunding στον τομέα της βιοτεχνολογίαςel
dc.subject.keywordSWOT analysis για το crowdfundingel
dc.subject.keywordSWOT analysis για το crowdfunding σε επιχειρήσεις βιοτεχνολογίαςel
dc.date.defense2020-03-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»