Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΧριστοβασίλης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2020-02-05T11:39:58Z
dc.date.available2020-02-05T11:39:58Z
dc.date.issued2020-02-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12606
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/29
dc.description.abstractΗ παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας εξαιρετικά δυναμικός τόσο στον τομέα του marketing όσο και στον εκπαιδευτικό τομέα. Οι απαιτήσεις της κοινωνίας του 21ου αιώνα απαιτούν ψηφιακά εκπαιδευμένους πολίτες που να μπορούν να πλοηγούνται στο Διαδίκτυο με ασφάλεια και κριτική σκέψη. Στο πλαίσιο αυτό, αρωγός καθίσταται η παιχνιδοποίηση που πάει ένα βήμα παραπέρα υιοθετώντας μια χρηστοκεντρική αντίληψη. Στο πλαίσιο αυτό, μελετήθηκε ο πίνακας κατάταξης στην κλασσική και σε μια εναλλακτική μορφή του, με βάση τον τύπο προσωπικότητας παίκτη που είναι ο κάθε μαθητής όπως προκύπτει από το Hexad Scale, με τη συνδρομή της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Edmodo. Τα δεδομένα αξιολογήθηκαν με γνώμονα το κίνητρο των μαθητών, την εμπλοκή τους στην τάξη και τα μαθησιακά αποτελέσματα στο θέμα της Ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Η ανάλυση των στατιστικών αποτελεσμάτων έδειξε ότι από το σύνολο των ερευνητικών υποθέσεων, λιγότερο από τις μισές έδειξαν ότι υπήρχε στατιστικά σημαντική διαφορά. Για το λόγο αυτό, έγινε ερμηνεία των αποτελεσμάτων αυτών και αναφορά στους περιορισμούς της έρευνας, καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη μορφών του πίνακα κατάταξης, ως στοιχείο παιχνιδοποίησης, ως προς τα κίνητρα, την εμπλοκή και τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών Στ' Δημοτικού, με βάση τον τύπο της προσωπικότητας των παικτών, στο θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENGamification is a highly dynamic field, especially in the field of marketing and education. The demands of 21st-century society require digitally educated citizens who can navigate the Internet safely and critically. In this context, the gamification process goes a step further by adopting a user-centered approach. In particular, the leaderboard in its classical and in an alternative form was studied, based on the gamer personality type of each student, as shown by the Hexad Scale, with the use of the educational platform Edmodo. The data were evaluated based on students' motivation, classroom engagement and their learning outcomes on the topic of Internet Security. The analysis of the statistical results showed that out of all the research hypotheses, less than half of them showed that there was a statistically significant difference. For this reason, these results have been interpreted accordingly and it was made a reference to research limitations, as well as suggestions for future research.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΑσφάλεια διαδικτύουel
dc.subject.keywordΕξατομίκευση μάθησηςel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordΕμπλοκήel
dc.subject.keywordΜαθησιακά αποτελέσματαel
dc.subject.keywordHexad scaleel
dc.date.defense2020-02-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»