How IMO 2020 regulations will impact shipping companies
Master Thesis
Συγγραφέας
Tsiaka, Dimitra
Τσιάκα, Δήμητρα
Ημερομηνία
2019-09Επιβλέπων
Polemis, DionisiosΠολέμης, Διονύσιος
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
IMO ; EGCS ; Environment ; SulfurΠερίληψη
H ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει μια ακόμη πρόκληση από την αμετάκλητη ημερομηνία επιβολής του ΔΝΟ για το 2020 η οποία ρυθμίζει τον περιορισμό του θείου στα καύσιμα πλοίων και έχει οριστεί για την 1η Ιανουαρίου 2020. Σύμφωνα με τον κανονισμό 14 του παραρτήματος VI της MARPOL, η περιεκτικότητα σε θείο των εκπομπών αερίων δεν πρέπει να υπερβαίνει το 3,5% m / m. Ο κανονισμός αυτός έχει πλέον αλλάξει και από την 1η Ιανουαρίου 2020 το όριο μειώνεται σε 0,5% m / m σε περιεκτικότητα σε θείο. Αυτή η εργασία ασχολείται με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς για τις εκπομπές θείου και τις επιπτώσεις που θα έχουν στη ναυτιλιακή βιομηχανία και τα εμπλεκόμενα μέλη. Οι ναυτιλιακές εταιρείες και οι πλοιοκτήτες κλήθηκαν να κάνουν μια επιλογή που θα τους επιτρέψει να λειτουργούν τα πλοία τους εντός των νέων ορίων. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μια διαθέσιμη μέθοδο συμμόρφωσης. Αυτές οι μέθοδοι μπορεί να είναι καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, όπως MGO, εναλλακτικά καύσιμα όπως LNG ή εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού αερίων στα πλοία τους, κοινώς γνωστά ως scrubbers. Επιπλέον, οι κατασκευαστές και προμηθευτές καυσίμων είναι υπεύθυνοι να συμβαδίσουν με τις αλλαγές στη ζήτηση και την προσφορά καθώς και τις ανάγκες για ασφαλή προϊόντα υψηλής ποιότητας. Στη συνέχεια θα αναλυθούν οι νέοι κανονισμοί με τις επιπτώσεις τους και τις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις.