Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΝομικού, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2019-11-19T11:08:32Z
dc.date.available2019-11-19T11:08:32Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12328
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τον τραπεζικό κλάδο καθώς και τα σημαντικά ψηφιακά επιτεύγματα που έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα σε αυτόν. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση και ο ορισμός της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού και έπειτα μια σύντομη ιστορική αναδρομή από τα πρώτα μόλις βήματα που είχαν καταγραφεί στην παγκόσμια οικονομία. Έπειτα, γίνεται λόγος για τους βασικούς πυλώνες και τα βασικά δομικά στοιχεία για την επίτευξη του ψηφιακού μετασχηματισμού καθώς και για τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα τα οποία προκύπτουν. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι στρατηγικές αποφάσεις, τις οποίες θα πρέπει να λάβουν οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί σε αυτή τους την προσπάθεια προς την ψηφιοποίηση, κρατώντας πάντα ως προτεραιότητα την εμπειρία του καταναλωτή. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου γίνεται η ανάλυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα και σύγκριση επιδόσεων σε ευρωπαϊκή και σε παγκόσμια εικόνα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η ψηφιακή τραπεζική και οι βασικοί πυλώνες του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζών. Έπειτα, παρουσιάζεται η εμπειρία και το ταξίδι του καταναλωτή καθώς και οι διάφορες τεχνικές βελτίωσής της. Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για την εξέλιξη του φυσικού καταστήματος των τραπεζών και για τις FinTechs, ενώ προσδιορίζεται και ο σημαντικός ρόλος που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως μέσο διαφήμισης των ιδρυμάτων και των επιχειρήσεων. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και αναλύονται οι ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα τα οποία προσφέρει αλλά και ορισμένες σχεδιασμένες στρατηγικές για το μέλλον.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στον τραπεζικό κλάδο: η μελέτη της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis Diploma Thesis focuses on the importance of digital transformation for the banking industry as well as the significant digitization achievements that have been made to date. In the first chapter, the concept of digital transformation is introduced and defined, followed by a brief historical overview of the very first steps of the digital transformation that were recorded and had an impact on the global economy. The next section of the chapter, presents the key pillars and the key building blocks in order to achieve the digital transformation, along with the advantages and disadvantages that arise. The following section of this chapter, outlines in detail the strategic decisions that businesses and organizations must take in their efforts to digitize, while always keeping the consumer experience as a priority. The remainder of the first chapter, demonstrates a detailed analysis of the digital transformation in Greece in both the private and public sectors and in addition a comparison of the performance in a European and global perspective is presented. The second chapter analyzes the digital banking and the key pillars of the digital transformation of banks. Further in this chapter, the consumer experience is discussed, thus the various techniques with the aim to improve it are presented. The following part of the second chapter addresses the evolution of the physical entity of a bank's store and the FinTechs are being overviewed. At the end of the chapter the importance of the role that social media play in promoting institutions and businesses is presented. Finally, the third chapter of this thesis presents a case study of the National Bank of Greece, along with a detailed analysis of the digital services and products that are being offered and certain strategies for the future are discussed.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keywordΤράπεζεςel
dc.subject.keywordΨηφιακή τραπεζικήel
dc.date.defense2019-11-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»