Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤζουβάρα, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2019-11-13T15:36:51Z
dc.date.available2019-11-13T15:36:51Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12304
dc.description.abstractΗ τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των σύγχρονων ανθρώπων. Το μάρκετινγκ είναι σημαντική έννοια, καθώς σχετίζεται με την προβολή και τη γενικότερη λειτουργία μίας επιχείρησης. Μάλιστα, το μάρκετινγκ συνεχίζει να διατηρεί το ρόλο αυτό και στη σύγχρονη ψηφιακή μορφή του. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν συμβάλλει καθοριστικά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν αναπτυχθεί, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Youtube και το Linkedin. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία και ενισχύουν τη διαδραστικότητα ανάμεσα στους χρήστες του. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με το ελάχιστο κόστος χρήσης τους, έχει οδηγήσει διάφορες πολυεθνικές επιχειρήσεις καθώς και μικρότερες ελληνικές επιχειρήσεις να τα εντάξουν στο μίγμα μάρκετινγκ. Τα κυριότερα οφέλη από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια επιχείρηση σχετίζονται με τη διεύρυνση της προβολής της και την προσέγγιση μεγαλύτερου αριθμού δυνητικών πελατών. Ωστόσο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρηματικούς σκοπούς πρέπει να γίνεται σε συνεχή βάση και να ευθυγραμμίζεται με το γενικότερο στρατηγικό πλάνο της επιχείρησης.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκel
dc.title.alternativeSocial media and digital marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe current thesis is referred to the impact of social media on the business promotion and operation. This reference has emerged because social media have become an integral part of everyday life of modern people. Marketing is a crucial business concept, as it is related to the promotion and the overall operation of a company and it keeps this important role and nowadays, through its digital form. The social media have contributed to this digital direction and the most known of them are the Facebook, Twitter, Instagram, Youtube and Linkedin. Social media enable direct communication and enhance interactivity among their users. This fact, combined with the minimal cost of their use, has led various international and smaller Greek companies to incorporate the social media into the marketing mix they choose. The main benefits of using social media for a company are related to expanding its promotion and reaching a larger number of potential customers. However, the use of social media for business purposes must be continuous and in line with the overall strategic plan of the company.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordOnline προβολήel
dc.date.defense2019-10-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»