Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜερτζάνη, Μαριάννα
dc.date.accessioned2019-11-07T08:33:03Z
dc.date.available2019-11-07T08:33:03Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12271
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διεξήχθη στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς και αφορά την οικονομοτεχνική μελέτη για την ίδρυση διαφημιστικής εταιρείας στην Νέα Πέραμο. Πρόκειται για μία μικρή επιχείρηση που αποτελείται από δέκα άτομα προσωπικό και ασχολείται αποκλειστικά με την διαδικτυακή διαφήμιση. Η εργασία περιλαμβάνει την εξιστόρηση της επενδυτικής ιδέας, καθώς επίσης και την πορεία προς την υλοποίηση της. Η οικονομοτεχνική μελέτη αφορά όλες εκείνες τις δραστηριότητες για την έναρξη μιας επιχείρησης. Κατά την διάρκεια διεξαγωγής της οικονομοτεχνικής μελέτης παρουσιάζονται τόσο η γενική εικόνα της χώρας σε κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο, όσο και η κατάσταση της αγοράς, του κλάδου στον οποίο θα εισαχθεί η επιχείρηση. Αναλύοντας αυτά μπορεί ο μελετητής να έχει πιο σαφή εικόνα για το κλάδο, καθώς είναι σε θέση να αναγνωρίσει τις δυνάμεις, τις αδυναμίες της επιχείρησης, τις απειλές και τις ευκαιρίες του κλάδου. Επιπλέον, καταγράφονται αναλυτικά όλες οι διαδικασίες θεωρίας και πράξης της ίδρυσης της εταιρεία. Από τις πιο σημαντικές ενέργειες είναι η επιλογή των προμηθευτών και του εξοπλισμού, η διαφοροποίηση της επιχείρησης στο κλάδο και την προσέλκυση νέων πελατών καθώς και η καταγραφή γενικών λειτουργιών της επιχείρησης. Επιπλέον, προγραμματίζονται όλες οι δράσεις που αφορούν την κοινωνία και το περιβάλλον στα οποία θα εγκατασταθεί η επιχείρηση, διαμορφώνοντας την εικόνα της. Τέλος, υπολογίζονται προβλεπόμενα έσοδα και έξοδα, ενώ παρατίθεται ένα πενταετές επιχειρηματικό πλάνο με ταμειακές ροές και τον υπολογισμό επανείσπραξης κόστους επένδυσης, με σκοπό να αποφανθεί αν η επένδυση είναι συμφέρουσα και μπορεί να γίνει αποδεκτή.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟικονομοτεχνική ανάλυση ίδρυσης διαφημιστικής εταιρείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΟικονομοτεχνική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΔιαφημιστικές εταιρείεςel
dc.date.defense2019-11-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»