Καταγραφή και σύγκριση περιβαλλόντων υποστήριξης των μαθημάτων ανάπτυξης εφαρμογών και προγραμματισμού σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Inventory and comparison of supporting environments of application development and programming cources in all grades of Primary and Secondary Education
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ; Ανάπτυξη εφαρμογής ; Εκπαιδευτικό λογισμικόΠερίληψη
H παρούσα διπλωματική εργασία ως σκοπό έχει την κατασκευή μιας εφαρμογής, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλα τα περιβάλλοντα εισαγωγής στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη εφαρμογών, για τις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο απώτερος στόχος της εργασίας, είναι η δημιουργία μιας χρήσιμης πηγής πληροφόρησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων που διδάσκουν προγραμματισμό στο Ελληνικό σχολείο.
Παράλληλα, γίνεται σύγκριση των ανωτέρω περιβαλλόντων βάσει παιδαγωγικών και κατασκευαστικών κριτηρίων, ούτως ώστε να αξιολογηθούν και κατά συνέπεια να προταθούν τα πλέον κατάλληλα για την εκάστοτε βαθμίδα εκπαιδευτικά λογισμικά.
Τέλος, παρατίθενται εκπαιδευτικά σενάρια κλιμακούμενης δυσκολίας για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, πάνω στα προτεινόμενα εργαλεία διδασκαλίας με απώτερο στόχο να εισαχθούν οι μαθητές σταδιακά στις βασικές έννοιες και δομές του προγραμματισμού που απαιτούνται από το νέο Αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας για την τρέχουσα σχολική χρονιά.