dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Κάββαλος, Εμμανουήλ - Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T09:30:34Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T09:30:34Z | |
dc.date.issued | 2019-01-20 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11858 | |
dc.description.abstract | Εδώ και μερικά χρόνια, το e-learning έχει μπει στη ζωή μας και κυριολεκτικά έχει λύσει τα χέρια πολλών, καθώς καταργεί κυρίως τον χώρο αλλά και το χρόνο της εκμάθησης. Με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής μπορεί να συνδεθεί στο διαδίκτυο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να διευρύνει τις γνώσεις του και να εκπαιδευτεί σε ζητήματα που αφορούν τη εργασία ή ακόμη και την διασκέδασή του.
Το παρόν e-learning αφορά την διασκέδαση και ως κύριο στόχο έχει την απλή, εύκολη και γρήγορη εκμάθηση επιτραπέζιων παιχνιδιών μέσα από ένα περιβάλλον ευχάριστο. Δίνεται επίσης η δυνατότητα επαλήθευσης των γνώσεων που μόλις αποκτήθηκαν με συμμετοχή σε επαναληπτικά τεστ, αλλά και η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών μέσα από forum, ανταλλάσσοντας έτσι ιδέες, απόψεις ή απορίες.
Παρουσιάζονται αναλυτικά οι δυνατότητες του προγράμματος, οι λειτουργίες που υποστηρίζει το πρόγραμμα ανάλογα τον χρήστη και το ίδιο το πρόγραμμα σε λειτουργία. Τέλος αναφέρονται συμπεράσματα και μελλοντικές προοπτικές. | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικό σύστημα εκμάθησης επιτραπέζιων παιχνιδιών με δυνατότητα αξιολόγησης θεωρίας και ασκήσεων | el |
dc.title.alternative | A collaborative tutoring system for learning board games with rating of domain and test objects | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | For a few years, e-learning has come into our lives and literally has solved the hands of many as it abolishes the space and time of learning. By using any device that can connect to the internet, the person can expand their knowledge and be trained on issues related to work or even entertainment
This e-learning is about fun and the main goal is simple, easy and quick learning of board games through a pleasant environment. It is also possible to verify the knowledge that has just been acquired by participating in iterative tests, as well as the communication between users through forum, thus exchanging ideas, opinions or queries.
The program features, the functions that support the user-program and the program itself are presented in detail. Finally, conclusions and future prospects are mentioned. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Ιστοσελίδες (Web sites) | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.subject.keyword | HTML | el |
dc.subject.keyword | PHP | el |
dc.subject.keyword | CSS | el |
dc.subject.keyword | Javascript | el |
dc.subject.keyword | Επιτραπέζια παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Board games | el |
dc.subject.keyword | Collaborative learning | el |
dc.subject.keyword | Intelligent tutoring systems | el |
dc.date.defense | 2019-01-16 | |