Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜαγκανιάς, Αντώνιος
dc.date.accessioned2018-11-13T07:50:08Z
dc.date.available2018-11-13T07:50:08Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11553
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας είναι να εξετάσει το φαινόμενο της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης. Επίσης αναλύει κάτω από ποιες προϋποθέσεις οι πολιτικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις θεωρούνται καταχρηστικές και άρα απαγορεύονται. Η επιλογή του θέματος της εργασίας έγινε λόγω του ενδιαφέροντος που έχει η ικανότητα μιας επιχείρησης με δεσπόζουσα θέση να δραστηριοποιείται στην αγορά εξουδετερώνοντας κάθε ανταγωνισμό. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στην εταιρία Google. Η ιστορική αναδρομή από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα δείχνει πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και άλλαξε τα δεδομένα στον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Από την άλλη, μέσα από την παρουσίαση της στρατηγικής και του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρίας φαίνεται πως έχει καταφέρει να περιορίσει τον ανταγωνισμό και να διευρύνει την κυριαρχία της στον συγκεκριμένο τομέα.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΚατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Η στρατηγική της Googleel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this issue is to examine the phenomenon of abuse of a dominant position. It also analyzes under what conditions the policies applied by businesses are considered abusive and therefore prohibited. The choice of the subject of work was made because of the interest of a dominant company in the market by eliminating any competition. The second part of the work refers to Google. The historical breakthrough from its creation to the present day shows how a vision has become a reality and has changed the data in the field of technology and the internet. On the other hand, through the presentation of the company's strategy and business model, it appears that it has managed to restrict competition and broaden its dominance in this sector.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΔεσπόζουσα θέσηel
dc.subject.keywordΚατάχρηση δεσπόζουσας θέσηςel
dc.subject.keywordGoogleel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel
dc.date.defense2018-11-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»