Χρηματοοικονομική ανάλυση εταιρείας παροχής υπηρεσιών on line communication services
View/ Open
Keywords
Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Εξυπηρέτηση πελατών ; Νέες τεχνολογίες ; Chat botsAbstract
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ανάλυση της βιωσιμότητας και των προοπτικών που θα μπορούσε να έχει στην ελληνική αγορά η ίδρυση μιας εταιρείας που θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη εναλλακτικών (ψηφιακών) δικτύων επικοινωνίας των πελατών με τις επιχειρήσεις (πέρα από το τηλέφωνο) και συγκεκριμένα με τη χρήση τεχνολογιών web chatting & chat bots. H μελέτη περιλαμβάνει 10 κεφάλαια και παρουσιάζει διαδοχικά την ανάλυση της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και τις συναφείς τάσεις σε αυτές, τις ανάγκες σε τεχνολογική υποδομή, την προτεινόμενη μορφή οργανογράμματος, τις επιλογές χωροταξικής εγκατάστασης, το σχέδιο εκτέλεσης του επενδυτικού σχεδίου και τέλος την χρηματοοικονομική ανάλυση των προσδοκώμενων οικονομικών αποτελεσμάτων. Προτείνεται εξαρχής η δημιουργία μιας ολιγομελούς επιχείρησης (8 ατόμων) που θα απαρτίζεται από έμπειρα και φιλόδοξα μέλη και θα στεγάζεται στην Αθήνα. Οι στοχευόμενοι πελάτες θα είναι οι Τραπεζικοί, οι Ασφαλιστικοί και οι Τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί. Η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτύξει εξαρχής δικές της υποδομές (API και servers) υψηλών προδιαγραφών που θα πληρούν τις υψηλές απαιτήσεις της στοχευόμενης πελατειακής βάσης. Η επένδυση θα κινηθεί ελλειμματικά στα πρώτα 2 χρόνια ανάπτυξης της δραστηριότητας, με απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο επένδυσης ~500.000 ευρώ, αλλά στη συνέχεια κι ενόσω η αγορά της ψηφιακής εξυπηρέτησης θα συνεχίσει να αναπτύσσεται αναμένεται να αποδώσει κέρδη, με εκτιμώμενη Καθαρή Παρούσα Αξία 930.000 ευρώ σε βάθος 5ετίας και εσωτερικό συντελεστή απόδοσης που προσεγγίζει το 30%.