Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας με βάση το στυλ μάθησης

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΑδάμ, Αναστασία
dc.date.accessioned2018-04-30T09:51:25Z
dc.date.available2018-04-30T09:51:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11183
dc.description.abstractΓια την υλοποίηση της μεταπτυχιακής διατριβής κατασκευάστηκε και θα παρουσιαστεί ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας για σπουδαστές με βάση το γνωστικό στυλ μάθησης . Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Honey, P. & Mumford, A. (1992) και ανάλογα με τις απαντήσεις που δίνει ο κάθε εκπαιδευόμενος κατηγοριοποιείται στο στυλ μάθησης που του ταιριάζει. . Επειδή ορισμένοι μαθαίνουν καλύτερα μέσα από την οπτική παρουσίαση του μαθησιακού υλικού, άλλοι μέσα από την προφορική του παρουσίαση και κάποιοι προτιμούν να το προσεγγίζουν με παραδείγματα. Προκειμένου δηλαδή, να δημιουργηθεί το ιδεατό εκπαιδευτικό περιβάλλον, ένα προσαρμοστικό σύστημα παρέχει στον εκπαιδευόμενο τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφορετικούς κάθε τρόπους καθοδήγησης, προκειμένου να ταιριάξει τις προσωπικές του ανάγκες και να βελτιώσει την εκπαίδευση του μέσα στο σύστημα. Για τον λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, με εφαρμογή στην διδασκαλία της γλώσσας προγραμματισμού C sharp, το οποίο χρησιμοποιεί ορισμένα χαρακτηριστικά του φοιτητή, προσαρμόζοντας έτσι το διδακτικό υλικό του μαθήματος στις ιδιαίτερες ανάγκες, γνώσεις και προτιμήσεις του, αλλά παράλληλα και στον ρυθμό με τον οποίο αυτός κατανοεί το αντικείμενο που διδάσκεται. Οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται οι σπουδαστές με τις απαντήσεις που θα δώσουν είναι : ακτιβιστής, ανακλαστής, θεωρητικός και πραγματιστής, και έπειτα μελετούν και δοκιμάζουν τις γνώσεις τους στο διδακτικό υλικό του μαθήματος με τον τρόπο που τους ταιριάζει. Η χρήση του μοντέλου αυτού είναι σημαντική γιατί αντιμετωπίζει τους φοιτητές ως ξεχωριστές οντότητες ή τους φοιτητές με όμοια χαρακτηριστικά ως ξεχωριστή ομάδα.el
dc.format.extent30el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠροσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας με βάση το στυλ μάθησηςel
dc.title.alternativeAdaptive tutoring system based on learning styleel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn the purpose of implementation of the postgraduate dissertation, an adaptive teaching system for students based on cognitive learning style, was made and will be presented. For this purpose the Honey, P. & Mumford, A. (1992) questionnaire was used and according to the answers given by each trainee he is categorized in the learning style that suits him/her. Because some trainee learn better through the visual presentation of the learning material, others through his oral presentation and some others prefer to approach it with examples. In order to create the ideal educational environment, an adaptive system offers to the trainee the capability to use several ways of guiding, as to fit his personal needs and improve his education within the system. For this reason the development of an educational environment, applied to the teaching of the C sharp programming language, using certain characteristics of the student, has been made, adapting the course material of the lesson to his particular needs, knowledge and preferences, but in the same time to the rhythm by which he understands the subject being taught. The categories in which students are divided, depending on the answers they will give are: an activist, a reflector, a theoretician and a realist, and then they study and test their knowledge in the course material in the way that suits them. The use of this model is important because it treats students as separate entities or students with similar characteristics as a separate group.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.subject.keywordΠροσαρμοστικά συστήματα μάθησηςel
dc.date.defense2018


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»