Εμφάνιση απλής εγγραφής

Θεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικό

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΓαρμπής - Λαδοβρέχης, Ανδρέας Ε.
dc.date.accessioned2018-04-24T09:27:17Z
dc.date.available2018-04-24T09:27:17Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11177
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζουμε συγκεκριμένες θεωρίες μάθησης και την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι θεωρίες που αναλύονται είναι οι α) συμπεριφορισμός, β) εποικοδομητισμός, γ) κοινωνικοπολιτισμική θεωρία, δ) γνωστικές θεωρίες και ε) μετασχηματίζουσα θεωρία μάθησης. Γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές κάθε θεωρίας, στους κυριότερους εκπροσώπους της καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτές παρουσίασαν στη διαδικασία της μάθησης. Τέλος, έγινε συνοπτική σύγκριση των βασικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων των ανωτέρω θεωριών μάθησης σε πίνακα. Στην συνέχεια έγινε αναζήτηση μέσω της βιβλιογραφικής βάσης δεδομένων www.scopus.com και καταγράφηκαν δημοσιεύσεις σχετικές με την εφαρμογή των παραπάνω θεωριών μάθησης σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Τέλος, συγκεντρώθηκαν τα αποτελέσματα της αναζήτησης σε έναν ενιαίο πίνακα στον οποίο παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε δημοσίευσης.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΘεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.title.alternativeLearning theories and their application in learning softwareel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn the current post graduate thesis some specific learning theories are being examined and their application in learning software. The theories that are analyzed are a) behaviorism, b) constructivism, c) sociocultural learning theory, d) cognitive learning theory and e) transformative learning theory. The basic principles of each theory are mentioned along with the most important representatives and the advantages and disadvantages that occurred during the learning process. Finally, a brief comparison of the key characteristics of the above learning theories was made. Subsequently, a research was made through the bibliographic database www.scopus.com. Articles, conference papers and publications related to the application of the above learning theories to educational software were recorded. Finally, the results and the key features of each publication were summed up in a table.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΘεωρίες μάθησηςel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορισμόςel
dc.subject.keywordΕποικοδομητισμόςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.date.defense2018-01-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»