dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Γαρμπής - Λαδοβρέχης, Ανδρέας Ε. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T09:27:17Z | |
dc.date.available | 2018-04-24T09:27:17Z | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11177 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζουμε συγκεκριμένες θεωρίες μάθησης και την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι θεωρίες που αναλύονται είναι οι α) συμπεριφορισμός, β) εποικοδομητισμός, γ) κοινωνικοπολιτισμική θεωρία, δ) γνωστικές θεωρίες και ε) μετασχηματίζουσα θεωρία μάθησης. Γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές κάθε θεωρίας, στους κυριότερους εκπροσώπους της καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτές παρουσίασαν στη διαδικασία της μάθησης. Τέλος, έγινε συνοπτική σύγκριση των βασικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων των ανωτέρω θεωριών μάθησης σε πίνακα. Στην συνέχεια έγινε αναζήτηση μέσω της βιβλιογραφικής βάσης δεδομένων www.scopus.com και καταγράφηκαν δημοσιεύσεις σχετικές με την εφαρμογή των παραπάνω θεωριών μάθησης σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Τέλος, συγκεντρώθηκαν τα αποτελέσματα της αναζήτησης σε έναν ενιαίο πίνακα στον οποίο παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε δημοσίευσης. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Θεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.title.alternative | Learning theories and their application in learning software | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In the current post graduate thesis some specific learning theories are being examined and their application in learning software. The theories that are analyzed are a) behaviorism, b) constructivism, c) sociocultural learning theory, d) cognitive learning theory and e) transformative learning theory. The basic principles of each theory are mentioned along with the most important representatives and the advantages and disadvantages that occurred during the learning process. Finally, a brief comparison of the key characteristics of the above learning theories was made. Subsequently, a research was made through the bibliographic database www.scopus.com. Articles, conference papers and publications related to the application of the above learning theories to educational software were recorded. Finally, the results and the key features of each publication were summed up in a table. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Θεωρίες μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Συμπεριφορισμός | el |
dc.subject.keyword | Εποικοδομητισμός | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.date.defense | 2018-01-29 | |