Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για εκπαίδευση ενηλίκων εργαζομένων σε διεύθυνση πληροφορικής τραπεζικού οργανισμού με τίτλο: "Εισαγωγή στη διαχείριση περιστατικών: από το ITIL στην eBank"
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/11078/Milesi_Theodora.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικά υποστηριζόμενη μάθηση ; Διαχείριση περιστατικών ; Βιβλιοθήκη ITILΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες» του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά στην κατεύθυνση «Ηλεκτρονική Μάθηση» με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Συμεών Ρετάλη.
Αντικείμενο της εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου με αντικείμενο θεματολογία από τη βιβλιοθήκη του ITIL και ειδικότερα τη διαχείριση περιστατικών, το οποίο απευθύνεται σε εργαζομένους στη διεύθυνση πληροφορικής ενός τραπεζικού οργανισμού. Σκοπός είναι να επιχειρηθεί μια εναλλακτική προσέγγιση στην εκπαίδευση με αντικείμενο το ITIL, η οποία να συνδυάζει τη θεωρητική κατάρτιση με την πρακτική εφαρμογή σε επιχειρησιακό περιβάλλον και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητά της σε σχέση τους επιμέρους στόχους της.
Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε ένα ενδοεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό σεμινάριο με αντικείμενο τη διαδικασία διαχείρισης περιστατικών όπως προτείνεται από τη βιβλιοθήκη του ITIL και όπως αυτή έχει υλοποιηθεί από τον οργανισμό. Ο σχεδιασμός του σεναρίου λαμβάνει υπόψη στοιχεία εκπαιδευτικού σχεδιασμού και αξιοποιεί ηλεκτρονικά περιβάλλοντα μάθησης. Έχει ενορχηστρωθεί με γνώμονα την αμεσότερη μεταφορά και εφαρμογή της μεταδιδόμενης γνώσης από τους εκπαιδευόμενους στην καθημερινή τους εργασία. Το σεμινάριο δεν εφαρμόστηκε στο κοινό που απευθύνεται αλλά αξιολογήθηκε από ειδικούς λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια που προτείνει η σχετική βιβλιογραφία και με προσανατολισμό στην αποτελεσματικότητα του σεμιναρίου όσον αφορά τη μεταφορά της αποκτηθείσας γνώσης στο εργασιακό περιβάλλον. Η εργασία αυτή προσδοκάται να αποτελέσει έμπνευση για περαιτέρω πειραματισμό ή ακόμη και πρότυπο για εφαρμογή σε άλλους οργανισμούς.