Show simple item record

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΛάκα, Νικολέτα
dc.date.accessioned2018-03-09T09:22:53Z
dc.date.available2018-03-09T09:22:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11062
dc.description.abstractΗ φαρμακευτική αγορά αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο ιδιαίτερους και περίπλοκους κλάδους της βιομηχανίας που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον σε όλο το μήκος της αλυσίδας αξίας. Το 2016 αποτέλεσε σημείο καμπής για τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας και συνεπώς για πολλές μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες καθώς σημειώθηκαν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών και των ρυθμιστικών αρχών στον φαρμακευτικό χώρο. Οι υψηλότερες προσδοκίες των καταναλωτών, η αύξηση του ελέγχου από τις ρυθμιστικές αρχές και η άνευ προηγουμένου επιβράδυνση των συγχωνεύσεων και εξαγορών σήμανε ότι υπήρχε μεγαλύτερη πίεση από κάθε άλλη φορά για την αναδιοργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όπως προκύπτει ο τομέας της διαχείρισης της εφοδιαστική αλυσίδας τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον μιας και όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να κατανοούν τη σημασία που έχει στο να γίνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική. Προκειμένου να αναπτυχθούν βελτιωμένες πρακτικές, το 2017 έστρεψε τους μεγάλους οργανισμούς να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από νέες λύσεις για να «ενεργοποιήσουν» τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, καθιστώντας τους ικανούς να προβλέψουν τα αποτελέσματα και να υλοποιήσουν δράσεις. Επί παραδείγματι τα Uber, Amazon Prime Now και άλλα μοντέλα υπηρεσιών (e-commerce solutions) σε άλλες βιομηχανίες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογική ανάπτυξη, τα μεγάλα δεδομένα και τη μηχανική μάθηση, υπήρξαν σημαντική ελπίδα για απόδοση της επένδυσης σε εργαλεία αυτοματοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας - κάτι που οι φαρμακευτικές εταιρείες θα αρχίσουν να πειραματίζονται με σοβαρότητα. Το 2018 όλη αυτή η τεχνολογική πρόοδο θα δημιουργήσει νέους μηχανισμούς που θα συνεχίσουν να εξελίσσονται ώστε να καταστήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού ακόμα πιο αυτόνομη και στο κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. Η παρούσα εργασία εξετάζει ως μελέτη περίπτωσης την Ελληνική φαρμακευτική εταιρεία FAMAR.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ ρόλος της αλυσίδας αξίας στη διαχείρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας των φαρμακοβιομηχανιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENΤhe pharmaceutical market is undoubtedly one of the most special and complex industries in the industry that has a strong interest throughout the value chain. In 2016, it was a turning point for the pharmaceutical industry as it made significant changes in how consumers and regulators were approached in the pharmaceutical sector, leading some trends to push major pharmaceutical companies to a turning point. Larger consumer expectations, increased control by regulators and the unceasing slowdown in mergers and acquisitions have signaled that there is more pressure than ever on the reorganization of the food industry. It seems that the supply chain management sector of recent years has become very important as more and more businesses have begun to grasp the importance of becoming a competitive business. In order to develop better practices, in 2017 it found organizations using a range of new solutions to "activate" their supplies, making them able to predict results and implement actions. Like other companies that rely heavily on technology development, large data, and engineering learning, there is a strong prediction for return on investment in bidding systems - something that pharmaceutical companies will start experimenting with seriously. In 2018 these developments will continue to evolve to make the supply chain independent. The paper examines the case study of the Greek pharmaceutical company FAMAR.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subject.keywordΦαρμακοβιομηχανίαel
dc.date.defense2018-03-05


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»