dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Καμήτσιος, Μαργαρίτης | |
dc.date.accessioned | 2018-02-28T12:08:11Z | |
dc.date.available | 2018-02-28T12:08:11Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11012 | |
dc.description.abstract | Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και αναλύοντας γενικότερα την βιομηχανία των παιχνιδιών. Στο κεφάλαιο 3, περιγράφουμε το σενάριο και τον σκοπό του παίχτη. Στο κεφάλαιο 4, κάνουμε ανάλυση, σχεδιασμό και υλοποίηση με διαγράμματα Uml, συγκεκριμένα με Use Cases και με Class diagrams. Στο κεφάλαιο 5, περιγράφουμε αναλυτικά όλες τις λειτουργίες του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Τέλος, στο κεφάλαιο 6, περιγράφουμε τα συμπεράσματα και τις μελλοντικές επεκτάσεις του παιχνιδιού, συγκεκριμένα σε gaming, σε εκπαιδευτικό επίπεδο αλλά και σε πολιτιστικό επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 123 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Our game was created on the Unity 2017.1.0f3 platform. In Chapter 1, we report on VR in education, in Chapter 2, we are reviewing the field, referring to the historical evolution of games and analyzing the game industry in general. In Chapter 3, we describe the player's scenario and purpose. In Chapter 4, we analyze, design and implement UML diagrams, namely Use Cases and Class Diagrams. In Chapter 5, we describe in detail all the game's functions using images and analyzing the code we used. Finally, in Chapter 6, we outline the conclusions and future extensions of the game, namely in gaming, at the educational level as well as at the cultural level. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.subject.keyword | Virtual reality | el |
dc.date.defense | 2017-10 | |