dc.contributor.advisor | Μποχώρης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Nomikou, Maria | |
dc.contributor.author | Νομικού, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T10:53:40Z | |
dc.date.available | 2018-02-23T10:53:40Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10992 | |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη στρατηγικής στο πλαίσιο πλαισίων ποιότητας για την εκπαίδευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο για παρόχους εκπαίδευσης που στοχεύουν στην ενσωμάτωση των παιδιών προσφύγων στην τυπική εκπαίδευση και την κοινωνία στην Ευρώπη. Ο στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας ήταν να εντοπιστούν και να αξιολογηθούν τα υπάρχοντα πλαίσια διασφάλισης της ποιότητας και να εφαρμοστεί το πιο σχετικό σε μια μελέτη περίπτωσης και συγκεκριμένα στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του British Council στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Σκαραμαγκά. Αυτή η εμπειρία μας οδήγησε σε συμπεράσματα γύρω από στρατηγικές αρχές για την ανάπτυξη προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης για τα παιδιά πρόσφυγες. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Strategy development in the context of quality frameworks for education in emergencies - The case of British Council in Greece | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Strategy Development in the context of Quality Frameworks for Education in Emergencies can be a great tool for education providers for supporting refugee children’s integration to formal education and society in Europe. In this MA thesis, the aim was to identify existing quality assurance frameworks, evaluate them and apply the most relevant one to a case study; the British Council Learning Centre at Skaramagas Refugee Camp. This experience, led us to conclusions around strategic principles for the development of Non Formal Education programmes for refugee children. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Education in emergencies | el |
dc.subject.keyword | Non-formal education | el |
dc.subject.keyword | Quality assurance | el |
dc.date.defense | 2018-02 | |