Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜαζιώτη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-01-26T08:09:53Z
dc.date.available2018-01-26T08:09:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10908
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship Management” (CRM), το σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. Αναφέρει τις εφαρμογές του, τα οφέλη του, τους παράγοντες αποτυχίας του, το πώς βοηθάει στην λειτουργία της επιχείρησης και τους λόγους για τους οποίους το σύστημα CRM θα πρέπει να εφαρμοστεί σε μια επιχείρηση. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην ικανοποίηση του πελάτη. Αναλύει την έννοια του πελάτη, την εξυπηρέτηση των πελατών, τις βασικές τους ανάγκες και καθορίζει την έννοια της ικανοποίησης των πελατών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εμπειρία του πελάτη, στην συμπεριφορά των καταναλωτών και στην μέτρηση της εμπειρίας των καταναλωτών. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας και το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα αυτής.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΙκανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείαςel
dc.title.alternativeCustomer satisfaction experience metrics in life insuranceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis work has subject «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» and studies the degree of customer satisfaction by insurance companies. The first chapter analyzes the “Costumer Relationship Management” (CRM), the customer relationship management system. It reports its applications, its benefits, its failure factors, how it helps in running the business, and the reasons why the CRM system should be applied to a business. The second chapter refers to customer satisfaction. It analyzes the concept of customer, customer service, their basic needs and defines the concept of customer satisfaction. The third chapter refers to customer experience, consumer behavior, and consumer experience. The fourth chapter includes the research methodology and the fifth chapter includes the results of this.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελάτηel
dc.subject.keywordΕμπειρίαel
dc.subject.keywordΑσφάλειαel
dc.subject.keywordΈρευναel
dc.subject.keywordInsuranceel
dc.subject.keywordResearchel
dc.subject.keywordCRMel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»