Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜατσακά, Μαριλένα Θ.
dc.date.accessioned2018-01-25T15:58:24Z
dc.date.available2018-01-25T15:58:24Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10892
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά, την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων. Είναι γεγονός ότι, η συμπεριφορά του καταναλωτή δεν δύναται να μετρηθεί από το ίδιο το άτομο ή από τους ερευνητές με τις παραδοσιακές μεθόδους έρευνας καθώς επηρεάζεται από τα συναισθήματα και τις εμπειρίες του. Ερωτήσεις του τύπου «γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο προϊόν ή τη συγκεκριμένη μάρκα;» και «τι σας εντυπωσίασε στη διαφήμιση;» δεν πρόκειται να απαντηθούν ποτέ με πεποίθηση και σιγουριά. Ωστόσο, η εξέλιξη της τεχνολογίας και της νευροεπιστήμης, παρέχει την δυνατότητα στους ερευνητές να εξερευνήσουν το μυαλό του καταναλωτή και να κατανοήσουν τις περίπλοκες λειτουργίες που πραγματοποιούνται στο εσωτερικό του. Επομένως, η παρούσα μελέτη προσπάθησε να συγκεντρώσει το σύνολο των ερευνητικών άρθρων και αναφορών και να αποδείξει αν και πόσο συνεισφέρει το νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία λήψης των αποφάσεων. Μέσα από την ανάλυση της βιβλιογραφίας που παρατίθενται, αποδεικνύεται ο σπουδαίος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει το νευρομάρκετινγκ στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και στη γενικότερη συμπεριφορά του καταναλωτή.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleH επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this paper is to study the science of neuro-marketing, to link it to the marketing science and, above all, to the behavior of the consumer, especially the children, and to present both theoretically and practically the contribution of Neuroscience’s techniques in the process of making purchasing decisions. It is a fact that the behavior of the consumer cannot be measured by the individual himself or by the researchers with the traditional methods of research as he is influenced by his feelings and experiences. Questions such as "why did you choose the specific product or brand?" And "what impressed you in advertising?" will never be answered with conviction and certainty. However, the evolution of technology and neuroscience allows researchers to explore the consumer's mind and understand the intricate functions that take place inside it. Therefore, this study attempted to gather all research articles and reports and to demonstrate whether neuromarketing contributes to the decision-making process. Through the analysis of the literature presented, it is shown that neuromarketing plays a major role in the decision-making process and the general behavior of the consumer.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.keywordΝευρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»