dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ματσακά, Μαριλένα Θ. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T15:58:24Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T15:58:24Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10892 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να
τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της
συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, τόσο
θεωρητικά, όσο και πρακτικά, την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη
διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων. Είναι γεγονός ότι, η συμπεριφορά του
καταναλωτή δεν δύναται να μετρηθεί από το ίδιο το άτομο ή από τους ερευνητές με τις
παραδοσιακές μεθόδους έρευνας καθώς επηρεάζεται από τα συναισθήματα και τις
εμπειρίες του. Ερωτήσεις του τύπου «γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο προϊόν ή τη
συγκεκριμένη μάρκα;» και «τι σας εντυπωσίασε στη διαφήμιση;» δεν πρόκειται να
απαντηθούν ποτέ με πεποίθηση και σιγουριά. Ωστόσο, η εξέλιξη της τεχνολογίας και
της νευροεπιστήμης, παρέχει την δυνατότητα στους ερευνητές να εξερευνήσουν το
μυαλό του καταναλωτή και να κατανοήσουν τις περίπλοκες λειτουργίες που
πραγματοποιούνται στο εσωτερικό του. Επομένως, η παρούσα μελέτη προσπάθησε να
συγκεντρώσει το σύνολο των ερευνητικών άρθρων και αναφορών και να αποδείξει αν
και πόσο συνεισφέρει το νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία λήψης των αποφάσεων.
Μέσα από την ανάλυση της βιβλιογραφίας που παρατίθενται, αποδεικνύεται ο
σπουδαίος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει το νευρομάρκετινγκ στη διαδικασία
λήψης αποφάσεων και στη γενικότερη συμπεριφορά του καταναλωτή. | el |
dc.format.extent | 125 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | H επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτή | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this paper is to study the science of neuro-marketing, to link it to the
marketing science and, above all, to the behavior of the consumer, especially the
children, and to present both theoretically and practically the contribution of
Neuroscience’s techniques in the process of making purchasing decisions. It is a fact
that the behavior of the consumer cannot be measured by the individual himself or by
the researchers with the traditional methods of research as he is influenced by his
feelings and experiences. Questions such as "why did you choose the specific product
or brand?" And "what impressed you in advertising?" will never be answered with
conviction and certainty. However, the evolution of technology and neuroscience
allows researchers to explore the consumer's mind and understand the intricate
functions that take place inside it. Therefore, this study attempted to gather all research
articles and reports and to demonstrate whether neuromarketing contributes to the
decision-making process. Through the analysis of the literature presented, it is shown
that neuromarketing plays a major role in the decision-making process and the general
behavior of the consumer. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Καταναλωτική συμπεριφορά | el |
dc.subject.keyword | Νευροεπιστήμες | el |
dc.subject.keyword | Νευρομάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |