Φαρμακευτικό marketing
Μελέτη σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο στα φαρμακεία και την αντίληψη που επικρατεί για την χρήση του
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Φάρμακα ; Μάρκετινγκ ; ΦαρμακείαΠερίληψη
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έχει σαν στόχο να δώσει στον αναγνώστη μια εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αγοράς των φαρμάκων στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί αρκετά στον χώρο αυτό. Ο χώρος του φαρμάκου παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον διότι δεν αποτελεί μόνο μέρος της οικονομίας, αλλά έχει και κοινωνικό χαρακτήρα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την υγεία των πολιτών. Με την εργασία αυτή θα γίνουν σαφείς αναφορές για τον ευρύτερο χώρο του μάρκετινγκ αλλά και βαθύτερη ανάλυση στο πώς μπορεί να εφαρμοστεί στον φαρμακευτικό τομέα και με ποιες μεθόδους. Ακόμη θα γίνει σαφές με ποιες στρατηγικές μεθόδους προώθησης λειτουργεί η συγκεκριμένη αγορά αλλά και ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις διαφήμισης.
Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής, διενεργήθηκε έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων στα οποία υπήρχαν ερωτήσεις για το πόσο συχνά εξυπηρετούνται οι καταναλωτές από ηλεκτρονικά φαρμακεία και για ποιους λόγους, καθώς και για το πόσο εξοικειωμένοι είναι με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διαπιστώσουμε κατά πόσο έχει ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής ο μέσος καταναλωτής και αν τελικά είναι προτιμότερη η εξέλιξη που έχει πάρει η διάσταση του φυσικού φαρμακείου σε ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τα ερωτηματολόγια αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS.