Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΦαραζή, Κωνσταντίνα - Σοφία
dc.date.accessioned2018-01-23T09:39:31Z
dc.date.available2018-01-23T09:39:31Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10761
dc.description.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της Διεθνούς Επιχειρηματικότητας και η Αναγώριση Διεθνών Ευκαιριών. Η μελέτη στηρίχτηκε κυριώς σε βιβλιογραφική και διαδικτυακή έρευνα. Στόχος είναι η κατανόηση αρχικώς της γενικότερης έννοιας της επιχειρηματικότητας έτσι ώστε να μπορέσουμε να αντιληφθούμε στην συνέχεια τους λόγους που μια επιχείρηση επιδιώκει να δραστηριοποιηθεί σε διεθνές επίπεδο και στη συνέχεια εξετάζεται η μέγάλη σημασία της ανάγκης διεύρυνσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας στις ξένες αγορές καθώς επίσης και η σπουδαιότητα της αναγνώρισης των διεθνών ευκαιριών. Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να περιοριστούν μόνο εντός των ελληνικών συνόρων αλλά τα τελευταία χρόνια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο να αναγνωρίσουν και να εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες στη διεθνή αγορά. Η αναγώριση και η εύρεση ευκαιριών σε διεθνές επίπεδο στηρίζεται κυρίως στη γνώση της αγοράς που θέλει να εστιάσει η επιχείρηση, στην εξωστρεφή τάση της καθώς και στη σημασία που δίνει στην ποιότητα των προϊόντων. Η εργασία είναι χωρισμένη σε τρία κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην Επιχειρηματικότητα όπου μέσα από την ανάλυση που γίνεται προκύπτει η άμεση σύνδεσή της με τα στοιχεία που την οδηγούν στην επιτυχία και είναι αλληλένδετη με την Δημιουργικότητα και την Καινοτομία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της Διεθνούς Επιχειρηματικότητας, των χαρακτηριστικών στοιχείων που πρέπει να έχει μια επιχείρηση για να διεθνοποιηθεί, τα εμπόδια που μπορεί να παρουσιαστούν, η αξιολόγηση της διεθνούς επιχειρηματικότητας, η τμηματοποίηση, η στόχευση, οι στρατηγικές εισόδου που μπορούν να εφαρμοστούν στις διεθνείς αγορές. Επιπλέον αναγνωρίζεται η σημαντικότητα της διεθνοποίησης για τις ΜΜΕ καθώς και τα στοιχεία που τις βοηθούν ώστε να αναγνωριστούν οι κινητήριες δυνάμεις που θα τις ωθήσουν στην επίτευξη της διεθνοποίησης και τις μεθόδους που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν έτσι ώστε να ξεπέρασουν πιθανά εμπόδια που μπορεί να τους παρουσαστούν. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η αναγνώριση των διεθνών ευκαιριών, η σημαντικότητα της έννοιας της επιχειρηματικής ευκαιρίας, οι πηγές των ευκαιριών, η αντίληψη από τον επιχειρηματία της ευκαιρίας, η σύνδεση της ευκαιρίας με το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς και η πολυδιάστατη αναγνώριση των διεθνών ευκαιριών για τις ΜΜΕ και οικογενειακές επιχειρήσεις.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιεθνής επιχειρηματικότητα και αναγνώριση διεθνών ευκαιριώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΔιεθνείς αγορέςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΔιεθνής επιχειρηματικότηταel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»