Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι δείκτες ικανοποίησης πελατών και η αξία τους για την αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ

dc.contributor.advisorΠολέμης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠαπαγιαννόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-01-23T07:40:01Z
dc.date.available2018-01-23T07:40:01Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10736
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει μέσα από την εμπειρική ανάλυση την αξία που μπορεί να προκύψει για έναν σημαντικό κλάδο κάθε οικονομίας, όπως αυτός της αυτοκινητοβιομηχανίας, από την αξιοποίηση των δεικτών ικανοποίησης πελατών. Επιπλέον μέσα από την εμπειρική αυτή ανάλυση θα εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την αξιοπιστία των διαφόρων τύπων δεικτών ικανοποίησης πελατών. Στο πρώτο μέρος της εν λόγω εργασίας, περιγράφεται η έννοια της ικανοποίησης πελατών και γίνεται αναφορά στους διάφορους εθνικούς δείκτες που έχουν δημιουργηθεί. Στη συνέχεια αναλύεται ο σχεδιασμός και η λειτουργία των προγραμμάτων έρευνας της ικανοποίησης πελατών από εταιρίες και άλλους οργανισμούς. Στο δεύτερο μέρος σκοπός της στατιστικής ανάλυσης είναι να εξετάσει, μέσα από την οικονομετρική ανάλυση δεδομένων, την αξία και αποτελεσματικότητα των δεικτών ικανοποίησης πελατών ως εργαλεία άσκησης εμπορικής πολιτικής στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αναλύονται δύο οικονομετρικά μοντέλα, με το πρώτο να βασίζεται στους δείκτες έρευνας πελατών της αξιόπιστης εταιρείας ερευνών αγοράς JD Power, και το δεύτερο να βασίζεται στον αμερικανικό εθνικό δείκτη ικανοποίησης πελατών ACSI. Το πρώτο οικονομετρικό υπόδειγμα εξετάζει την επίδραση των δεικτών ικανοποίησης πελατών στις πωλήσεις των διαφόρων μοντέλων αυτοκινήτων, χρησιμοποιώντας τους δείκτες αυτούς ως μέσο πρόβλεψης . Από την άλλη το δεύτερο υπόδειγμα εξετάζει τη συσχέτιση της μεταβολής του αμερικανικού δείκτη ικανοποίησης πελατών με τη μεταβολή των πωλήσεων των διαφόρων εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ. Τα δεδομένα της εμπειρικής ανάλυσης προέρχονται από αξιόπιστες πηγές όπως: η παγκόσμια τράπεζα δεδομένων, ο ΟΟΣΑ, η ιστοσελίδα του αμερικανικού δείκτη ικανοποίησης πελατών, η ιστοσελίδα της JD Power, καθώς και αξιόπιστες ιστοσελίδες αυτοκινήτων με ιστορικό αρχείο πωλήσεων και τιμών.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟι δείκτες ικανοποίησης πελατών και η αξία τους για την αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑel
dc.title.alternativeCustomer satisfaction indices and their value for the US automotive industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is to examine through the data analysis the value that can be generated for a major industry of the economy, such as the automotive industry, using customer satisfaction indices. Moreover, the different types of indices will be evaluated according to the results of the analysis. The first part describes the concept of customer satisfaction and refers to the various national indices that have been created. Subsequently, the design and operation of customer satisfaction research programs by companies and other organizations is analysed. In the second part, the purpose of statistical analysis is to examine, through econometric data analysis, the value and effectiveness of customer satisfaction indices as tools for commercial policy in the automotive industry. Two econometrical models are analysed, with the first one being based on the customer research indices of JD Power market research company, and the second being based on the American Customer Satisfaction Index (ACSI). The first econometric model examines the effect of the customer satisfaction indices on the sales volume of the vehicle models, using those indices as a prediction tool. On the other side, the second model examines the correlation of the ACSI with the change on the sales volume of the vehicle brands of the American market. The data are provided from official sources, such as: The World Data Bank, the OECD, the ACSI, and other websites for cars which keep historical records on prices and sales data.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελάτηel
dc.subject.keywordΔεδομένα πάνελel
dc.subject.keywordΠαλινδρόμησηel
dc.subject.keywordΣυντελεστής συσχέτισηςel
dc.subject.keywordΜέθοδος ελαχίστων τετραγώνωνel
dc.subject.keywordΣταθερές επιδράσειςel
dc.subject.keywordΤυχαίες επιδράσειςel
dc.subject.keywordΠολυσυγγραμμικότηταel
dc.subject.keywordΑυτοσυσχέτισηel
dc.subject.keywordΕνδογένειαel
dc.subject.keywordCustomer satisfactionel
dc.subject.keywordCustomer loyaltyel
dc.subject.keywordRegressionel
dc.subject.keywordPanel datael
dc.subject.keywordCorrelationel
dc.subject.keywordFixed effectsel
dc.subject.keywordRandom effectsel
dc.subject.keywordMulticollinearityel
dc.subject.keywordAutocorrelationel
dc.subject.keywordEndogeneityel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»