Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΞυλάκη, Αγγελική
dc.date.accessioned2018-01-22T08:30:20Z
dc.date.available2018-01-22T08:30:20Z
dc.date.issued2016-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10695
dc.description.abstractΗ γενικευμένη επικράτηση της παγκοσμιοποίησης και ο ραγδαία αυξανόμενος πληθυσμός της Γης οδηγούν σε αυξημένες ανάγκες μεταφοράς αγαθών και πόρων από τις χώρες που αυτοί παράγονται στις χώρες όπου καταναλώνονται. Οι θαλάσσιες μεταφορές είναι με διαφορά ο προνομιακός τρόπος μεταφοράς φορτίων καθώς είναι ο φθηνότερος ενώ ταυτόχρονα είναι αρκετά διαδεδομένος. Η ανακάλυψη του τυποποιημένου τρόπου μεταφοράς φορτίων με εμπορευματοκιβώτια άνοιξε νέους ορίζοντες στις θαλάσσιες μεταφορές καθώς τις έκανε συνολικά ακόμη πιο φθηνές και πιο απλές. Οι μεταφερόμενοι όγκοι φορτίων εμπορευματοκιβώτια πενταπλασιάσθηκαν μέσα σε οχτώ χρόνια, από το 2008 μέχρι το 2016. Νέοι μεταφορικοί δρόμοι δημιουργήθηκαν και μια σειρά από ναυτιλιακές εταιρείες άρχισαν να ανταγωνίζονται για να κερδίσουν μερίδια της νέας αγοράς. Στη προσπάθεια τους αναζητούν κάθε λογής μέσα διαφοροποίησης και προβολής με το μάρκετινγκ να είναι ένα από αυτά. Καθώς πρόκειται για θαλάσσιες υπηρεσίες αναφέρεται ως ναυτιλιακό μάρκετινγκ υπηρεσιών. Το μάρκετινγκ είναι μια προωθητική τακτική που ανακαλύπτει και ενεργοποιεί τους πελάτες εκφράζοντας ένα τρόπο σκέψης που η ναυτιλιακή εταιρεία έχει και θέλει να προβάλλει. Κάθε πολιτική μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από ένα μείγμα μάρκετινγκ των 4 μέσων που πρέπει πάντα να είναι διαθέσιμα (γνωστό και ως 4Ps) : προϊόν, τιμή, προσφορά, θέση. Για να έχει επιτυχία το μάρκετινγκ χρειάζεται η εταιρεία να ακολουθήσει όλα τα στάδια μάρκετινγκ που απαιτούνται. Πρώτο είναι το στάδιο της διάγνωσης των αναγκών και των ιδιαιτεροτήτων της κάθε αγοράς. Καθώς οι δραστηριότητες σε μια ναυτιλιακή εταιρεία είναι διεθνείς, οι αρχές του μάρκετινγκ που θα ακολουθηθεί χρειάζεται κάθε φορά να προσαρμοσθούν στα διαφορετικά περιβάλλοντα που συναντώνται και οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις πρέπει να σχεδιάσουν και να αναλύσουν προσεκτικά το πώς θα προσεγγίσουν μια αγορά. Το στάδιο αυτό είναι πολύ κρίσιμο για τις ναυτιλιακές εταιρείες γιατί χρειάζονται πολλές και έγκυρες πληροφορίες. Με τις πληροφορίες που υπάρχουν επιλέγονται οι στόχοι και ο τρόπος προσέγγισης τους σύμφωνα με ένα σχέδιο που εφαρμόζεται. Συνήθως η προσέγγιση γίνεται μέσα από τρία φάσεις : τμηματοποίηση της αγοράς, η επιλογή των στόχων και η διαχείριση και επικοινωνία της εικόνας της επιχείρησης. Οι διάφοροι τύποι ναυλώσεων είναι εργαλεία για να κερδίζονται αμφίρροποι πελάτες. Το τελευταίο στάδιο της όλης πολιτικής μάρκετινγκ είναι ο έλεγχος των αποτελεσμάτων και ο καθορισμός τυχόν διορθωτικών κινήσεων αν χρειάζονται. Το μάρκετινγκ είναι ένα μέσο διαφοροποίησης μεταξύ των εταιρειών πιο αποτελεσματικό από τη ναυπήγηση μεγάλων πλοίων για εντυπωσιασμό.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ προσδιορισμός του marketing στην αγορά των containershipsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe widespread prevalence of globalization and the rapidly increasing earth’s population lead to increased needs for products and resources transportation from the countries they are produced in countries where they are consumed. Maritime is by far the privileged way to transport them as it is the cheapest and also widely distributed. The discovery of the standard freight way by containers created new horizons in maritime transport as it became even cheaper and simpler. The cargo volumes transported in containers increased five-fold in eight years, from 2008 to 2016. New maritime roads are created and a number of shipping companies began to compete to win new market shares. In their effort s, they are searching for all sorts diversification and promotion means with marketing to be one among the other. As this kind of marketing is concerned with marine services it is referred to as shipping services marketing. Marketing is a promotional tactic that discovers and activates customers, expressing the way of thinking that the shipping company has and wants to project. Each marketing policy is characterized by a mixture of four marketing means that should always be available (known as 4Ps): product, price, promotion, place. A successful marketing requires the company to follow all the required stages of marketing. First is the stage of diagnosis of the needs for each market. As well as activity in a shipping company is international, the principles of marketing need to be followed precisely every time to adapt to different environments encountered and shipping companies have to design and analyze how to reach a market carefully. This stage is very crucial for companies because it requires abundant and valid information. Once the information is present the objectives are selected and also is selected the way they approach according to a plan in place. Usually the approach is performed through three phases: Market segmentation, selection of targets and the management and communication of the company's image. The various types of chartering are tools to gain ambivalent clients. The last stage of the overall marketing policy is to control the results and define any corrective action if needed. Marketing is a differentiation medium between the companies more effective than the construction of large ships for sensationalism.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακές εταιρείεςel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακή αγοράel
dc.subject.keywordContainersel
dc.subject.keywordBranding (Marketing)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»