Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΤζιμπραγός, Εμμανουήλ Γ.
dc.date.accessioned2018-01-19T09:44:53Z
dc.date.available2018-01-19T09:44:53Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10672
dc.description.abstractΗ αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθόδου αυτής σε ευρύτερο φάσμα εκπαιδευομένων. Το σύνθετο μαθησιακό περιβάλλον της PBL, όπου διερευνώνται ανεπαρκώς δομημένα προβλήματα, προϋποθέτει υψηλού επιπέδου γνωστικές και μεταγνωστικές ικανότητες. Επομένως, η παροχή παιδαγωγικής υποστήριξης (scaffolding) θεωρείται ουσιώδους σημασίας. Έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει κενό στην ανάπτυξη τεχνικών scaffolding που υποστηρίζουν την όλη διαδικασία επίλυσης προβλήματος στην πρακτική της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικά σε τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον. Στην παρούσα μελέτη προτείνεται μια σειρά τεχνικών scaffolding, ενσωματωμένων σε ένα εκπαιδευτικό σενάριο ενορχηστρωμένο με την PBL και ενταγμένο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον. Στόχος αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τεχνικών αυτών στην ενίσχυση της διαδικασίας επίλυσης ανεπαρκώς δομημένων προβλημάτων, καθώς και η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθόδου PBL στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ειδικότερα στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.el
dc.format.extent230el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΜάθηση βασισμένη στο πρόβλημαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΚλιμακούμενη υποστήριξηel
dc.subject.keywordProblem-based learningel
dc.subject.keywordScaffoldingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»