Στρατηγική των τραπεζών για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: η περίπτωση του mobile banking
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Τράπεζες ; Mobile bankingΠερίληψη
Ο τραπεζικός κλάδος ακολουθώντας τις εξελίξεις της τεχνολογίας και των ρυθμών του σύγχρονου πολιτισμού, προσπαθεί να επιβιώσει δημιουργώντας καινοτόμες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη διατήρηση του αλλά και την αύξηση των πελατών του.
Κύριος στόχος της εργασίας είναι η ανάλυση της στρατηγικής που υιοθετούν οι τράπεζες, προκειμένου να αυξήσουν το μερίδιο της αγοράς που τους αναλογεί, η διερεύνηση του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δρουν, αλλά και εστίαση στη χρησιμότητα του mobile- banking, ως εργαλείου για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Τα αποτελέσματα της μελέτης παρουσιάζουν τη σημαντική θέση που έχει καταλάβει το mobile- banking προκειμένου οι τράπεζες να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών τους. Η κινητή τραπεζική αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο, μέσω του οποίου οι τράπεζες θα μπορέσουν να διατηρήσουν την πελατειακή τους βάση μέσα από σύγχρονες υπηρεσίες. Εξαλείφοντας σταδιακά προκλήσεις όπως η μείωση του κόστους και απειλές όπως η ανασφάλεια των πελατών για τα προσωπικά τους δεδομένα, το mobile-banking θα μπορέσει να έχει μια ραγδαία ανάπτυξη και να αποτελέσει ένα ουσιαστικό μέσο διαφοροποίησης στον πολύ ανταγωνιστικό τραπεζικό κλάδο.