Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαρατζά, Κωνσταντίνα Σ.
dc.date.accessioned2018-01-17T08:25:53Z
dc.date.available2018-01-17T08:25:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10597
dc.description.abstractΤο αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών και μέσα από το πνεύμα της αγοράς αναλύει τις δυνάμεις εκείνες, που ασκούν την καθοριστική επίδραση στην δημιουργία ενός ιδιαίτερα έντονου και εκτεταμένου ανταγωνισμού στην Ελληνική Τραπεζική Αγορά. Δηλαδή, πως οι συνθήκες που μεταβάλλονται στην αγορά και η επανατοποθέτηση των στόχων των τραπεζικών ιδρυμάτων αναφορικά με τις τραπεζικές υπηρεσίες προς τους καταναλωτές (retail banking), έχουν οδηγήσει σε νέα δεδομένα, και κατ' επέκταση στην προσθήκη νέων στοιχείων στην ανάπτυξη και χάραξη της στρατηγικής των τραπεζών όσον αφορά την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Συνεχίζοντας, αναπτύσσονται και αναλύονται οι έννοιες της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Εν συνεχεία, αναλύεται η κρισιμότητα των συστημάτων CRM και CVM που χρησιμοποιούν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αφού επιτρέπουν στους αρμόδιους των τμημάτων που τα αξιοποιούν να συλλέγουν χρήσιμες πληροφορίες και τα καθιστά βασικά εργαλεία για την σχέση με τον πελάτη. Ειδικότερα, θα κατασκευαστεί μελέτη περίπτωσης της Alpha Bank, θα παρουσιαστούν καινοτόμα υποδείγματα της λιανικής τραπεζικής καθώς επίσης και προτάσεις για το μέλλον αυτής, οι οποίες θα συμβάλλουν από την μία στην καλύτερη οργανωτική δομή των τραπεζών και από την άλλη στον καλύτερο προσανατολισμό για την επίτευξη των στόχων τους.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANKel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΛιανική τραπεζικήel
dc.subject.keywordΣυναλλαγέςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική επιχείρησηςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική επικοινωνίαel
dc.subject.keywordAlpha Bankel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»