Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚανέλλος, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΚαλαμπούκης, Ηλίας
dc.contributor.authorKalampoukis, Ilias
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:54Z
dc.date.available2018-01-15T15:03:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10554
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια περάτωσης του Π.Μ.Σ. «Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αφορά πλήρως επιστημονική και ερευνητική προσέγγιση των πτυχών του αντικειμένου με τίτλο «Διασυνδεδεμένα Οχήματα». Το θέμα αναπτύσσεται αρχικά με την περιγραφή των σύγχρονων αυτοκινήτων και την αλληλεπίδραση με τον ανθρώπινο παράγοντα. Εν συνεχεία εκτελείται μια ολοκληρωμένη ανάλυση του σύγχρονου εσωτερικού περιβάλλοντος του αυτοκινήτου, καθώς και του τρόπου που αντιλαμβάνονται οι χρήστες τις νέες τεχνολογίες στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Προκύπτουν κάποια συμπεράσματα επάνω σε νέες υπηρεσίες που ήδη εφαρμόζονται ή βρίσκονται ακόμη σε πειραματικό στάδιο. Αναπτύσσεται μια ευρύτερη αναφορά στις επίσημες συνεργασίες κατασκευαστών αυτοκινήτων και τηλεπικοινωνιακών οργανισμών που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα. Γίνεται μια σχετική προσέγγιση της σύμπτυξης των μοντέρνων οχημάτων με τις τηλεματικές και τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και ορίζονται οι παράμετροι με τις οποίες αυτός ο συνδυασμός αρχίζει να εφαρμόζεται στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Επιπρόσθετα, παραθέτονται υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοντέρνα μοντέλα προκειμένου να καλυφθούν επιπλέον ανάγκες των οδηγών και επιβατών, όπως η ορθή διαχείριση χρόνου, η μεγιστοποίηση ασφάλειας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Γίνεται μια εκτενής αναφορά στα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με τις απαιτήσεις των διασυνδεδεμένων οχημάτων, τόσο σε τεχνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο (ετοιμότητα οδικού δικτύου, διείσδυση αγοράς, οικονομικοί παράγοντες, νομικοί περιορισμοί κτλ.). Περιγράφονται κάποια νομικά σενάρια που πρόσφατα προέκυψαν και σχετίζονται με τα επίπεδα πρόσβασης και κοινοποίησης πληροφοριών αυτοκινήτων (driver data-logs), καθώς και τα κύρια σημεία αξιοπιστίας τέτοιων συστημάτων ενάντια σε κακόβουλες επιθέσεις (hacking, απομακρυσμένος έλεγχος, κρυφή παρακολούθηση κλπ.). Εκτελείται αναφορά και στα αυτόνομα οχήματα, όπου εμφανίζονται ιδιαίτερες ανησυχίες σχετικά με την “συνύπαρξή” τους στους αυτοκινητοδρόμους, μαζί με τα αντίστοιχα συμβατικά καθώς και στις ιδιαίτερες περιπτώσεις ανάληψης ευθυνών ατυχημάτων. Τοποθετούνται νομικά ζητήματα τα οποία αφορούν στην ορθή και διασφαλισμένη εκπομπή πληροφοριών και δεδομένων μεταξύ οχημάτων, τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και παρόχων υπηρεσιών. Ορίζονται επιπρόσθετα προβλήματα που προκύπτουν από την διαβάθμιση άρσης απορρήτου και τα νομικά εμπόδια που δυσχεραίνουν την εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων καθώς και καταγράφονται οι απόψεις των χρηστών σχετικά με την κοινοποίηση ή μη προσωπικών δεδομένων (τοποθεσία, διαδρομή, ιστορικό πλοήγησης, καταγεγραμμένες ενέργειες οδηγού κλπ.) σε τρίτους, όταν οδηγούν. Αριθμούνται τα εμπόδια ενσωμάτωσης των διασυνδεδεμένων οχημάτων (νομικών και τεχνικών) και σημειώνονται οι δυσκολίες εφαρμογής τους σε μαζικό επίπεδο. Καταλήγοντας, εξάγεται ένα γενικό συμπέρασμα ως προς την πορεία των διασυνδεδεμένων οχημάτων, τόσο σε ευρωπαϊκή όσο και σε παγκόσμια κλίματα, ωστόσο δεν παραλείπονται και κάποιες αναφορές σχετικά με την σωστή μελέτη, τον σχεδιασμό και την ενσωμάτωση αυτοκινητιστικής δια-συνδεσιμότητας στις σύγχρονες χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των απαιτούμενων ενεργειών που θα οδηγήσουν στην επιτυχή υλοποίησή τους. Τόσο η μορφοποίηση όσο και το περιεχόμενο της εν λόγω διπλωματικής, ακολουθούν τους κανονισμούς του ΠΜΣ και σύμφωνα με την καθοδήγηση του επιβλέποντος διδάσκοντος. Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά προσωπική προσπάθεια μέσω διαρκούς έρευνας καθ ‘όλου του διδακτικού εξαμήνου και αποσκοπεί στην ανάλυση ενός νέου θέματος, ως αρχικός οδηγός και προορίζεται για εκπαιδευτικούς σκοπούς.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleConnected carsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis dissertation was compiled and edited under the University of Piraeus’s Post Graduate Program «Techno-economic Management of Digital Systems». It serves to emphasize the importance of vehicular connectivity as a modern aspect of the IoT world. Through detailed description of the automotive industry and its later tech implementations, an extended reference of automotive technology equipment is issued, including ambient factors, modern safety and information mechanisms and more. Initially, a vehicle – user experience analysis lists all the factors through which the infotainment systems are adjusted to the human behavior, mostly for driving assistance purposes. Up next, official surveys over dedicated analysis, reveal numerous topics, depicting the way governments (authorities) face this new connectivity platform, as new telecom and telematics services are steadily embedded into flagship models, during the last few years. In advance, a few significant value-added services are also listed, providing a clear view of how this connectivity shall enhance the lifestyle, positively and effectively. Furthermore, the research includes a detailed report, identifying issues regarding connected and autonomous vehicle platform requirements on every single level (technical substance, economic impact, marketing penetration rate, legal barriers etc.). Some of the boldest technical and legal scenarios are applied, offering a certain aspect of today’s accuracy and legality of connected systems, services and applications on modern cars. Through these examples, access issues and data privacy matters are stated (including technology failures, possible hacking cases, remote control attacks, private data access and illegal monitoring), giving the actual “image”, hidden behind the current IoT modernization. Conclusions over legal guidelines are also developed, concerning security and privacy, along with data sharing of sensitive information such as user-vehicle location, access to driver logs, internet browsing history and 3rd parties’ data access scalability. Closing, various key points are recorded, in both national and international levels, recording main legal entities and data privacy protection vulnerabilities, as well as legal positioning of telecom vendors, 3rd party application developers and car makers in a balanced eco-system. Finally, without skipping suggestions over a safe and guaranteed deployment of connectivity platforms on a massive level, actions that will lead to a universal management system with legal and functional parameters are stated. The final conclusion over the connected vehicle era, leads to crucial approaches for the near future deployments that will prevail around the globe.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordVehicle-to-Vehicleel
dc.subject.keywordTelecommunicationsel
dc.subject.keywordMotorwayel
dc.subject.keywordApplication softwareel
dc.subject.keywordModulesel
dc.subject.keywordAutonomous vehiclesel
dc.subject.keywordFrameworkel
dc.subject.keywordEncryptionel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»