dc.contributor.advisor | Αρτίκης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Ηλιάδης, Ασκληπιός | |
dc.date.accessioned | 2018-01-11T11:37:41Z | |
dc.date.available | 2018-01-11T11:37:41Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10478 | |
dc.description.abstract | Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της αναγκαιότητας πιο εκτεταμένης χρήσεως των συστημάτων προσδιορισμού θέσης AIS σχετικά με τη συμβολής τους στην ασφάλεια στη ναυτιλία (navigation, search and rescue) και στην καταπολέμηση διασυνοριακών απειλών (piracy and armed robbery, counter-terrorism, SUA treaties and unlawful acts, stowaways, drug smuggling, human trafficking).
Περιγράφονται ο ρόλος του IMO στη ασφάλεια στη ναυτιλία καθώς και οι τρέχουσες απειλές στο θαλάσσιο περιβάλλον και η ανάγκη καταπολέμησης των όπως αυτά παρουσιάζονται σε ψηφίσματα του IMO, στον κώδικα ISPS, στις συμβάσεις SOLAS και τροπολογίες, ανακοινώσεις και δελτία τύπου του MSC (Maritime Security Council).
Αναλύονται λεπτομερώς το σύστημα προσδιορισμού θέσης AIS, οι κανονισμοί που το διέπουν για χρήση του επί πλοίου και οι δυνατότητες που έχει με πιο εκτεταμένη χρήση.
Τέλος αποδεικνύεται πως η ορθότερη χρήση του συστήματος AIS συντελεί στην απόκτηση ολοκληρωμένης θαλάσσιας επιτήρησης η οποία συμβάλει στην ασφάλεια στη ναυτιλία και στην καταπολέμηση σύγχρονων διασυνοριακών απειλών. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η ορθότερη χρήση συστημάτων AIS: απάντηση στην ασφάλεια στη ναυτιλία και στην καταπολέμηση διασυνοριακών απειλών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This diploma thesis aims to study the necessity of more extensive use of automatic identification systems (AIS) on their contribution in maritime safety (navigation, search and rescue), fighting of cross-border threats (piracy and armed robbery, counter-terrorism, SUA treaties and unlawful acts, stowaways, drug smuggling, human trafficking).
The role of IMO in the maritime safety as well as the threats in the marine environment and the need of their suppression are addressed in this thesis, as they are presented in resolutions of IMO, in the ISPS code, in the convention of SOLAS and other amendments,statements and bulletins of MSC (Maritime Security Council).
The automatic identification systems (AIS), the carriage requirements for shipborne navigational systems and equipment and the potentials it can have in extensive use are analyzed.
In conclusion, it is demonstrated that more extensive use of the AIS system leads to the acquisition of integrated maritime surveillance which contributes to maritime safety and the syppression of cross-border threats. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα προσδιορισμού θέσης | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια στην ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός | el |
dc.subject.keyword | Automatic Identification Systems (AIS) | el |
dc.subject.keyword | Maritime Security Council (MSC) | el |
dc.subject.keyword | Maritime safety | el |
dc.subject.keyword | International Maritime Organization | el |