Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Βενετία
dc.date.accessioned2018-01-09T09:47:37Z
dc.date.available2018-01-09T09:47:37Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10409
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας αγοραπωλησίας μεταχειρισμένων (second hand) πλοίων είτε δεξαμενόπλοιων είτε φορτηγών με εκκίνηση το δίκαιο στο οποίο υπάγεται η εν λόγω δικαιοπραξία έως το στάδιο της αποπεράτωσης της αγοραπωλησίας και της μεταβίβασης της κυριότητας καθώς και της παράδοσης του πλοίου. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του Αγγλικού Δικαίου όσον αφορά την πώληση πλοίων και εν γένει αγαθών. Κατά το αγγλικό δίκαιο η πώληση αγαθών υπάγεται στο Sale of Goods Act 1979 καθώς και στο νόμο περί διαστρέβλωσης της πραγματικότητας γνωστός ως Misrepresentation Act 1967. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το στάδιο προ της συνάψεως της συμβάσεως αγοράς ή πωλήσεως του πλοίου, από τα επιχειρηματικά κριτήρια για την επιλογή του κατάλληλου πλοίου, το στάδιο των διαπραγματεύσεων έως την κατάρτιση και δεσμευτικότητα των συμφωνημένων τελικών όρων που διαμορφώνουν το recap. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ανάλυση των όρων της σύμβασης αγοραπωλησίας γνωστή ως Norwegian sale form, Memorandum of Agreement (ΜOΑ). Η εν λόγω σύμβαση, η οποία χρησιμοποιείται κατά κόρων στις αγοραπωλησίες πλοίων , αποτελείται από προ-διατυπωμένους όρους που περιγράφουν τα στάδια της αγοραπωλησίας και διέπουν την σχέση μεταξύ πωλητή και αγοραστή. Μνεία γίνεται επίσης και σε τυχών προβλήματα που ανακύπτουν σχετικά με την εφαρμογή των ως άνω όρων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το τελικό στάδιο της αγοραπωλησίας από την υπογραφή της σύμβασης από τους συμβαλλομένους, την εφαρμογή των όρων του Addendum όσον αφορά την ανταλλαγή πιστοποιητικών και νομικών εγγράφων για τη νομιμότητα της αγοραπωλησίας και τη νομιμοποίηση της αγοράστριας και πωλήτριας εταιρείας, έως την φυσική και νομική παράδοση του πλοίου στο νέο αγοραστή. (physical and legal delivery). Μια ιδιάζουσα συμφωνία όπως αυτή, ενδέχεται να λυθεί ακόμη και σε αυτό το τελικό στάδιο επιφέροντας σημαντικές συνέπειες και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Η δε μεταβίβαση της κυριότητας του πλοίου στο νέο αγοραστή απαιτεί διαδικασίες νηολόγησης στη νέα σημαία επιλογής του αγοραστή. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαδικασία αγοροπωλησίας πλοίων : στάδια αγοραπωλησίας & ανάλυση των όρων του Memorandum of Agreement – κριτήρια αγοράς μεταχειρισμένων πλοίων σε σχέση με την ναυτιλιακή αγοράel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is the detailed description of the second hand vessels sale and purchase processes, either tankers or bulk carriers starting from the law under which a sale and purchase functions, to the final step of the sale and purchase process and the transfer of the legal title of the vessel and its delivery. The first chapter presents the basic principles of the English Law in relation to the sale of a vessel and generally the sale of an object. Under English law the sale of goods is based on the Sale of Goods Act 1979 as well as the law which is known as Misrepresentation Act 1967. The second chapter presents the previous step, a step before a sale and purchase contract is drafted, starting from the business Criteria initiating from the choice of the right ship, the stage of negotiations till the final draft and bided contract which contains all the agreed terms based on the recap that has been previously agreed. The third chapter presents and analyzes all the terms of the Vessels’ Sales and purchase contract known as Norwegian sale form, Memorandum of Agreement (ΜOΑ). A contract which is widely used in the vessels’ sale and purchase process. It consists of pre-made terms that describe the sale or purchase process and govern the relation of the Buyer and the Seller. It also refers to problems arising in relation to the appliance of the above mentioned law. The forth chapter presents the final stage of the vessel starting from the signing of the contract from the parties involved , the appliance of the Addendum terms in relation to the exchange of legal documentation regarding the legality of the sale , the legalization of the Sellers and Buyers companies till the physical and legal delivery of the vessel to her new owner , a peculiar agreement that could be easily break even in the final stage resulting to major consequences for both parties involved. The transfer of the title of the vessel the new owner demands a registration procedure under the new owner’s desired flag . The last chapter presents the conclusions of the thesis.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠλοίαel
dc.subject.keywordΑγορά μεταχειρισμένων πλοίωνel
dc.subject.keywordΣυμβάσειςel
dc.subject.keywordΑγγλικό δίκαιοel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»