Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚιουμουρτζή, Μαρία
dc.date.accessioned2017-11-21T11:33:22Z
dc.date.available2017-11-21T11:33:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10194
dc.description.abstractηλεκτρονική μάθηση (e-learning) είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας εκπαίδευσης. Έχει πολλά πλεονεκτήματα για τους εκπαιδευόμενους και τους παρέχει τη δυνατότητα να μάθουν σύμφωνα με τον χρόνο και το ρυθμό που επιλέγουν. Οι ενήλικες μαθητές αποδεικνύεται ότι είναι πολύ απαιτητικό κοινό, καθώς χαρακτηρίζονται από έλλειψη χρόνου, έλλειψη αντοχής, πολλών καθηκόντων και ευθυνών. Σε αυτή τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό μάθημα για να εκπαιδεύσει τους ενήλικες μαθητές πάνω σε ένα γνωστικό αντικείμενο. Το ηλεκτρονικό μάθημα σχεδιάστηκε με βάση τη θεωρία μάθησης του Albert Bandura, "Γνωστική Μαθητεία". Η Γνωστική Μαθητεία είναι ένα Μοντέλο Μάθησης που χρησιμοποιείται κυρίως στην εκπαίδευση ενηλίκων και αποτελείται από 6 στάδια: Modeling, Coaching, Scaffolding, Articulation, Reflection, Exploration. Το Moodle ήταν το ηλεκτρονικό μαθησιακό περιβάλλον που εφαρμόστηκε για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού μαθήματος. Το θέμα που συζητήθηκε στο μάθημα ήταν η διαπολιτισμικότητα και χρησιμοποιήθηκε για την εκπαίδευση αστυνομικών σε αυτό το συγκεκριμένο θέμα. Για να ελεγχθεί πόσο αποτελεσματικό ήταν το ηλεκτρονικό μάθημα για την εκπαίδευση ενηλίκων, ζητήθηκε από 6 εμπειρογνώμονες, ειδικούς στην εκπαίδευση αστυνομικών, να περιηγηθούν στο μάθημα, να το ολοκληρώσουν και στη συνέχεια να το αξιολογήσουν χρησιμοποιώντας μια ρουμπρίκα αξιολόγησης. Η ρουμπρίκα αξιολόγησης δημιουργήθηκε σύμφωνα με τα πρότυπα για τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Τα αποτελέσματα συλλέχθηκαν και αναλύθηκαν με στατιστικά κριτήρια. Τέλος, βγαίνει το συμπέρασμα ότι το ηλεκτρονικό μάθημα είναι ένα αποτελεσματικό μαθησιακό περιβάλλον για ενήλικες εκπαιδευόμενους.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleDesigning and evaluating an e-course on interculturalism for adult educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENE-learning is a really fast growing field of education. It has many advantages on learners and provides them with the potential to learn on their own time and pace. Adult learners prove to be very demanding audience since they are characterized with lack of time, interest and a lot of duties and responsibilities. In this particular thesis an e-course was created in order to train adult learners on a certain topic. The e-course was designed based on Albert Bandura’s learning theory, “Cognitive Apprenticeship”. Cognitive Apprenticeship is a Learning Model used mainly on adult education and it consists of 6 stages: Modeling, Coaching, Scaffolding, Articulation, Reflection and Exploration. Moodle was the online learning environment that was implemented for the creation of the e-course. The subject discussed in the course was interculturalism and it was used for training Police Officers on this specific topic. In order to test how effective the e-course was for adult education, 6 expertises on Police training were asked to go through the entire course, complete it and then assess it using an evaluation rubric. The rubric was created meeting the standards for the 21st Century Skills. The results were collected and analyzed by statistical criteria. Finally, it was concluded that the e-course is an effective learning environment for adult learners.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordCognitive apprenticeshipel
dc.subject.keywordDistance educationel
dc.subject.keywordDistance learningel
dc.subject.keywordAdult learningel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»