Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης επιχείρησης εμπορίας καινοτομικής σκηνής camping
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/10176/Spiliotopoulou_Kornilia.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Keywords
Καινοτομία ; Πρόσφυγες ; Σκηνή έκτακτης ανάγκης ; Βιομιμητική ; StartupsAbstract
Παγκοσμίως διανύουμε μια περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης με το μεταναστευτικό ζήτημα να έχει φέρει στο προσκήνιο θέματα επιβίωσης και έλλειψης ικανοποίησης βασικών αναγκών όπως η στέγη.Προς την κατεύθυνση ανακούφισης των πληθυσμιακών ροών κινούνται τα κράτη και οι ΜΚΟ. Η βοήθει απου προσφέρουν έχει τη μορφή πρώτης στέγασης, διατροφής, ιατρικής περίθαλψης, ψυχολογικής υποστήριξης κ.α.
Κύριος στόχος αυτής της μελέτης σκοπιμότητας είναι η ουμανιστική προσέγγιση της ανθρωπιστικής κρίσης, με τη δημιουργία μιας κινητής μονάδας κατοίκησης έκτακτης ανάγκης που θα παρέχει τα απαραίτητα μέσα επιβίωσης σε περίπτωση ανάγκης, όπως στέγη, νερό και ηλεκτρική ενέργεια.
Τα αποτελέσματα της ανάλυσης δείχνουν ότι στα πλαίσια της παγκόσμιας αγοράς η ζήτηση είναι μεγάλη και η M.R.G.N.C. θα είναι μια επικερδής επιχείρηση με προοπτικές ανάπτυξης και κατοχύρωσης μεριδίων της αγοράς. Ως νεοφυής καινοτομική επιχείρηση με ελκυστικό αντικείμενο, βρίσκει εύκολα επενδυτές. Η τάση διαχείρισης του μεταναστευτικού ρεύματος δείχνει ότι γίνονται προσπάθειες ανεύρεσης πιο μόνιμων λύσεων κατοικίας και ένταξης των μεταναστών στην κοινωνία, ωστόσο η ανάγκη για προσωρινές λύσεις παροχής στέγασης αλλά και η διείσδυση της καινοτομικής σκηνής σε αγορές αναψυχής και χόμπι δείχνουν ότι η καινοτομική σκηνή M.R.G.N.C. έχει μέλλον στον κλάδο σκηνών κατασκήνωσης.