Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΚούνουπας, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2017-11-08T09:13:16Z
dc.date.available2017-11-08T09:13:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10139
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή διερευνά το περιεχόμενο της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία και τις επιπτώσεις της εφαρμογής (ή της μη εφαρμογής της) στην επίδοση των λιμενικών επιχειρήσεων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων. Εξετάζει τους λόγους για τους οποίους είναι αναγκαία η εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ, τις εφαρμοζόμενες πρακτικές, διερευνά τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες οι στρατηγικές αυτές σχεδιάζονται και εφαρμόζονται και τελικά μελετά τις επιπτώσεις τους στην επίδοση των λιμενικών επιχειρήσεων. Το θεωρητικό μέρος της διατριβής παρουσιάζει κριτικά τις σημαντικότερες θεωρίες σε σχέση με το ρόλο του μάρκετινγκ, τον προσανατολισμό στην αγορά, την επιχειρηματική επίδοση καθώς και τις ιδιαιτερότητες, τα χαρακτηριστικά και τους εμπλεκόμενους παίκτες στη λιμενική βιομηχανία. Το προτεινόμενο υπόδειγμα εξετάζεται στη συνέχεια μέσω της έρευνας πεδίου, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων μέσω ερευνητικού ερωτηματολογίου προς διευθυντικά στελέχη τερματικών σταθμών διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και Λιμενικών Αρχών σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην έρευνα καταγράφονται και αναλύονται ο βαθμός προσανατολισμού των λιμενικών επιχειρήσεων στην αγορά και οι παράγοντες που τον επηρεάζουν, οι βασικές πολιτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι συμμετέχοντες και ο μεσολαβητικός ρόλο των πολιτικών αυτών στην συνολική επίδοση των λιμενικών επιχειρήσεων. Τα συμπεράσματα καταδεικνύουν τη θετική και αιτιώδη σχέση μεταξύ προσανατολισμού στην αγορά και επίδοσης της λιμενικής επιχείρησης, ανεξάρτητα από τις συνθήκες του περιβάλλοντος της αγοράς. Επιπλέον, καταδεικνύεται ότι το σύνολο των πολιτικών του μίγματος μάρκετινγκ της λιμενικής επιχείρησης και ιδιαίτερα οι πολιτικές λιμενικού προϊόντος μεσολαβούν θετικά, ενισχύοντας τη σχέση του προσανατολισμού στην αγορά με την επίδοσης της λιμενικής επιχείρησης. Επομένως, προσανατολιζόμενο προς τις ανάγκες της αγοράς – στόχου και εφαρμόζοντας τις κατάλληλες τακτικές (μίγμα μάρκετινγκ) που στοχεύουν στην κάλυψη των αναγκών αυτών, το λιμάνι / τερματικό έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την επιλεξιμότητα του από τις μεταφορικές αλυσίδες, να αποτελέσει ενδεχόμενο ελκυστικό επενδυτικό στόχο, είτε τελικά να μεγιστοποιήσει το θετικό του αντίκτυπο στην περιφέρεια στην οποία δραστηριοποιείται.el
dc.format.extent369el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων : προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοσηel
dc.typeDoctoral Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.subject.keywordΠροσανατολισμός στην αγοράel
dc.subject.keywordΛιμενική επίδοσηel
dc.subject.keywordΜεσολαβητικοί παράγοντεςel
dc.subject.keywordΛιμενικός ανταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΛιμενική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΛιμενικό μάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»