Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 53
Η γυναικεία απασχόληση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1991)
Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ...
Η υποστήριξη των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων από το mobile business για τη δημιουργία και τη διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : εφαρμογή στον ξενοδοχειακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας ψηφιακής κοινωνίας, αλλάζοντας τις συνθήκες καθημερινότητας του ατόμου και τις επιχειρησιακές διαδικασίες των εταιρειών. Η σημασία των νέων τεχνολογιών ...
Η ποιότητα των κερδών στις οικονομικές καταστάσεις των ευρωπαϊκών εταιρειών : εμπειρική διερεύνηση της ασύμμετρης συμπεριφοράς του κόστους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Η μελέτη της συμπεριφοράς κόστους είναι εξαιρετικά σημαντική για τη λογιστική κόστους και πολλούς τύπους αναφοράς συμμόρφωσης. Με την έλευση της έννοιας της ασυμμετρίας κόστους, η οποία έχει μελετηθεί κυρίως στο πλαίσιο ...
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ...
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)
Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ...
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των
πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer –
seller relationships).
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ...
Αποδοτικότητα & αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων / οργανισμών: η περίπτωση των μονάδων ιδιωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο σε προσωπικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Η παρεχόμενη εκπαίδευση μίας χώρας στηρίζεται εν πολλοίς στην οργάνωση και τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ...
Επιχειρηματική στρατηγική: η περίπτωση των ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τον σημαντικότερο, ίσως, παράγοντα της Επιχειρηματικής Στρατηγικής (πέρα από τη χρηματική επάρκεια) των μεγάλων Ελληνικών Εταιρειών Αμοιβαίων Κεφαλαίων, δηλαδή το Ανθρώπινο Δυναμικό, ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ...
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Ειδικότερα, η εμπειρική ...