Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 1384
Αξιοποίηση μιας θεωρίας δημιουργικότητας (creativity) σε ένα συνεργατικό περιβάλλον τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης (Computer-supported Collaborative Learning - CSCL).
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Η δημιουργικότητα, θεωρείται ως η σημαντικότερη δεξιότητα του 21ου αιώνα για κάθε άτομο, καθώς με τη δημιουργική σκέψη (Creativity Thinking) μπορεί να αντιμετωπιστεί η επίλυση προβλημάτων σε κάθε τομέα της ζωής του. Επιπλέον ...
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ...
Σχεδιασμός, διαχείριση και αυτοματοποίηση οπτικών δικτύων FTTH
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
To Fiber-to-the-home (FTTH) γνωρίζει μεγάλη αποδοχή από το κοινό σε όλο τον
κόσμο, καθώς και στην Ελλάδα. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις
τεχνολογικές, οικονομικές και στρατηγικές πτυχές του FTTH.
Παρουσιάζονται ...
Έλεγχος διαφοράς επίδοσης μεταξύ φύλων στη διδασκαλία εννοιών τεχνολογίας και μηχανικής στην πρώτη σχολική ηλικία με χρήση του προϊόντος εκπαιδευτικής ρομποτικής UARO
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Στα εφόδια που πρέπει να αποκτήσουν οι σημερινοί μαθητές, συμπεριλαμβάνεται η καλλιέργεια δεξιοτήτων και συμπεριφορών άμεσα συνδεδεμένων με τις νέες τεχνολογίες και την αλληλεπίδρασή τους με αυτές. Η ικανότητα επίλυσης ...
140 χαρακτήρες με άποψη: ανάπτυξη συστήματος ανάλυσης συναισθήματος σε Tweet και η σημασία των Emoticon
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Στην παρούσα εργασία γίνεται έρευνα σχετικά με τις προκλήσεις στον τομέα της ανάλυσης συναισθήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, επιχειρείται η κατηγοριοποίηση tweet που συλλέγονται από το Twitter σε αρνητικά, ...
Prediction of human behaviour using imitation learning
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09-15)
Στην παρούσα εργασία μελετάται η χρήση ενός αλγορίθμου μιμητικής μάθησης ώστε να μοντελοποιηθεί η ανθρώπινη συμπεριφορά για την επίτευξη μιας εργασίας με διαφοροποιημένους στόχους. Στόχος είναι να εξεταστεί η ικανότητα ...
Εκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα ...
Community detection in signed, directected graphs
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Η συσταδοποίηση σε γράφους είναι μια θεμελιώδης τεχνική που κατηγοριοποιεί παρόμοιους κόμβους ενός γράφου σε ομάδες (συστάδες). Είναι πολύ σημαντική για δίκτυα μεγάλης κλίμακας και χρησιμοποιείται ευρέως σε επιστημονικά ...
Δημιουργία τεχνολογικά υποστηριζόμενου μαθησιακού περιβάλλοντος στο πλαίσιο της εκπαίδευσης STEM συνδυάζοντας τη συνεργατική στρατηγική jigsaw με τις μεθόδους της γνωστικής μαθητείας για την πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Η εκπαίδευση STEM ενσωματώνει και ενώνει διαφορετικούς τομείς μελέτης. Οι συνδέσεις ανάμεσα σε αρχές μάθησης έχει αποδειχθεί ότι ενθαρρύνουν τους μαθητές να κάνουν παραγωγικές συνδέσεις ανάμεσα σε μαθήματα, να αυξήσουν τις ...
Πολυδιαδρομικό TCP- προσομοίωση με το εργαλείο NS3
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)
Στις μέρες μας οι κινητές συσκευές έχουν συχνά περισσότερες από μία διεπαφές δικτύου (network interfaces). Για παράδειγμα τα smartphones και tablet PCs μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Internet είτε μέσω WiFi είτε μέσω του ...