Browsing by Subject / Keyword "Εικονική πραγματικότητα"
Now showing items 15-34 of 42
-
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life
(2010-01-21)Η παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Μια προσέγγιση πολυμέσων στη διάδοση, την επικοινωνία και την εκμετάλλευση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CH) είναι μια καθιερωμένη τάση παγκοσμίως. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η χρήση νέων και συνδυασμένων μέσων βελτιώνει ... -
Επικοινωνία ευφυών πρακτόρων σε εικονικά περιβάλλοντα με χρήση φυσικής γλώσσας που μετατρέπεται σε ομιλία
(2011-08-29)Τα εικονικά περιβάλλοντα και οι ευφυείς πράκτορες που ενεργούν μέσα σε αυτά είναι ένας τομέας ο οποίος μπορεί να έχει πάρα πολλές εφαρμογές. Στα γνωσιακά χαρακτηριστικά των ευφυών πρακτόρων συγκαταλέγεται η ικανότητά τους ... -
Ευφυείς πράκτορες με συναισθήματα: υλοποίηση μηχανισμού με βάση το μοντέλο ALMA στην πλατφόρμα REVE Worlds
(2014-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί τη δημιουργία ευφυών εικονικών πρακτόρων με συναισθηματική συμπεριφορά. Η ενσωμάτωση συναισθημάτων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας είναι απαραίτητη εάν επιθυμείται προσομοίωση ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Ευφυής εικονικός πράκτορας με δυνατότητα ομιλίας με βάση την αναπαράσταση REVE
(2011-09-26)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η δράση εικονικών πρακτόρων με ευφυή συμπεριφορά μέσα σε ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό εικονικό κόσμο. Ένας εικονικός πράκτορας είναι η αναπαράσταση μιας ενσώματης οντότητας ... -
Εφαρμογές της πληροφορικής στη βιομηχανία των ρούχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Πρωταρχικός στόχος των ενδυμάτων αποτελεί η προστασία των ανθρώπων από τις καιρικές συνθήκες, για αυτό και η εξέλιξη τους ξεκινάει από τους Νεάντερταλ και συνεχίζει έως και σήμερα. Η μαζική παραγωγή ρούχων ξεκίνησε μετά ... -
Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών ... -
Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων : η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στις μέρες μας είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν εισβάλει σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Στην παρούσα διπλωματική ... -
Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας στον μεσιτικό κλάδο : μελέτη περίπτωσης για την ελληνική μεσιτεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των επιπτώσεων της εργαλειοποίησης της Εικονικής Πραγματικότητας στην ελληνική μεσιτεία για βελτιστοποίηση του τρόπου παρουσίασης ακινήτων. Προσεγγίζεται η θετική και η ... -
Η μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες παγκοσμίως προσπαθούν να αναπτύξουν νέες μεθόδους μάθησης με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών τεχνολογιών, η αξιοποίηση των οποίων στην εκπαιδευτική διαδικασία ... -
Η στρατιωτική επανάσταση του 21ου αιώνα : ο πόλεμος στην εποχή της "εικονικοποίησης"
(2009-01-22)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να παρουσιάσει τις αλλαγές στον τρόπο που οι κοινωνίες κάθε εποχής διεξήγαγαν τους πολέμους τους, οι οποίες ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τις ευρύτερες αλλαγές στο εσωτερικό των κοινωνιών. ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό - Εφαρμογές virtual reality
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μελέτη αποτελεί συλλογή στοιχείων, ανάλυση και επισκόπηση της εικόνας της τουριστικής βιομηχανίας, όπως αυτή διαμορφώνεται με την ενσωμάτωση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης. Στη ... -
Νομική & κοινωνική προσέγγιση της παραστατικής τέχνης του χορού στο αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, μέσω νομικής και κοινωνικής προσέγγισης, η μελέτη της παραστατικής τέχνης του χορού, τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον. Αρχικά, ο χορός περιγράφεται ως μορφή παραστατικής ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα δημόσια νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Ο παλμός του ψηφιακού μετασχηματισμού μεγαλώνει με το καιρό και πολλές επιχειρήσεις κάνουν άλματα στα χωράφια της ψηφιακής εποχής. Αν και η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν ... -
Οπτικοποίηση γεωμετρικών σχημάτων σε εικονικό περιβάλλον : προϋποθέσεις, τεχνικές, εργαλεία
(2011-09-29)Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να περιγράψει τις παραμέτρους τις οποίες οφείλει να γνωρίζει όποιος δημιουργεί εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας πραγματικού χρόνου, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ασφαλές και χρήσιμο για ... -
Παιχνίδι δράσεως εικονικών πρακτόρων στην πλατφόρμα REVE
(2012-07-23)Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό πεδίο, το οποίο συνδυάζει αρχές ανάπτυξης τρισδιάστατων γραφικών, τεχνητής νοημοσύνης και ευφυών πρακτόρων, αντιμετωπίζοντας ένα πλήθος προβλημάτων αναπαράστασης ... -
Παραγωγή συμπεριφοράς πρακτόρων με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH
(2012-06-08)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παραγωγή συμπεριφοράς ενός ευφυούς εικονικού πράκτορα με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH στο περιβάλλον του Unreal Tournament 2004. Ένας ευφυής εικονικός πράκτορας είναι η ... -
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ...