Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Unity engine"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και ... -
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ...