Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Social media"
Αποτελέσματα 15-32 από 32
-
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επιρροή των social media στον τουρισμό. Οι νέες συνθήκες που θα δημιουργηθούν μετά την πανδημία και ο ρόλος γενικά του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05-30) -
Η ηλεκτρονική διαφήμιση ως ένα εργαλείο μάρκετινγκ για τις υπηρεσίες υγείας.
(2014-12-15)Με την αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου παγκοσμίως, με τους χρήστες να έχουν ξεπεράσει τα δύο δισεκατομμύρια, αλλά και στην Ελλάδα, όπου σύμφωνα με έρευνα της Eurostat ο ένας στους δύο Έλληνες το 2011 έκανε χρήση του ... -
Μέθοδοι προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού στη διαδικτυακή εποχή: ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το διαδίκτυο άνοιξε νέους ορίζοντες στην επικοινωνία και συγχρόνως προσέφερε τεράστια οφέλη στην κοινωνία. Η διείσδυση στην καθημερινότητα του ανθρώπου προκάλεσε τεράστια τεχνολογική επανάσταση με αποκορύφωμα την ένταξη ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικασίες πώλησης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Στον ασφαλιστικό κλάδο η είσοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) αποτέλεσε σημείο σταθμό. Η πορεία όμως αυτής της τάσης απέδειξε πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επέτρεψε στους πράκτορες να φτάσουν ... -
Ο ρόλος των social media, του word of mouth και του content marketing στον κλάδο των καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλές είναι οι εταιρείες εκείνες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του brand τους, της δημιουργίας χρήσιμου περιεχομένου προς τους ... -
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν ... -
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ... -
Προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οικοσυστήματα έξυπνων κινητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας αποτελεί το ζήτημα της προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οικοσυστήματα έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Αφορμή για την έρευνα ... -
Στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η δύναμη της πειθούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα διπλωματική προσπαθούμε να ερευνήσουμε πως μπορούμε να πείσουμε άτομα μέσω των κοινωνικών δικτύων και να δούμε διάφορες στρατηγικές που συμβάλουν σε αυτό. Συγκεκριμένα στηριζόμενοι στην θεωρεία της πειθούς ... -
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Συλλογή δεδομένων και εξόρυξη γνώσης από κοινωνικά δίκτυα : εφαρμογή data analysis τεχνικών σε σύνολα δεδομένων από το κοινωνικό δίκτυο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα τμήμα με πρόγραμμα σπουδών κυρίως προσανατολισμένο στους ... -
Συναισθηματική ανάλυση δημοσιεύσεων χρηστών κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Η ανάλυση συναισθήματος η εξόρυξη γνώμης είναι ένα επιστημονικό πεδίο που ολοένα και κεντρίζει το ενδιαφέρον των εταιριών. Με την ανάλυση συναισθήματος μπορούμε να προβλέψουμε αποτελεσματικά πολλές συμπεριφορές μεγάλου ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην πορεία των χρηματιστηριακών αγορών. Η περίπτωση των ‘’Meme Stocks’’
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Εν έτη 2021, η παγκόσμια χρηματιστηριακή αγορά ήρθε αντιμέτωπη με μια εντελώς καινούργια συνθήκη. Το φαινόμενο των ‘’Meme Stocks’’ μπήκε για τα καλά στις ζωές των ανθρώπων που ασχολούνται με το χρηματιστήριο, όπως και σε ... -
Υπηρεσία προτάσεων για τεκμήρια με επίκαιρο θέμα σε μια βιβλιοθήκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Μία από τις βασικές ευθύνες των βιβλιοθηκών είναι η παροχή επίκαιρων πληροφοριών στους χρήστες τους. Παραδοσιακά, αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αξιοποίησης στατιστικών μεθόδων, όπως η καταμέτρηση των τεκμηρίων που διανέμονται ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Χρονικά μεταβαλλόμενα μέτρα κεντρικότητας και πρόγνωση δεσμών σε κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Στην ανάλυση κοινωνικών δικτύων η πρόβλεψη δημιουργίας νέων ακμών (συνδέσεων) προσφέρει μια καλύτερη κατανόηση και γνώση για την εξέλιξη ενός κοινωνικού δικτύου. Δεδομένου ότι τα κοινωνικά δίκτυα συνεχώς μεγαλώνουν, η ...