Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 39-45 από 45
-
Συμπεριφορά καταναλωτών στα βιολογικά προϊόντα, μια σημαντική διατροφική παράμετρος της σύγχρονης κοινωνίας : το παράδειγμα της ΕΒΙΚ Α.Ε.
(2009-02-20)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθούν οι παράγοντες εκείνοι της καταναλωτικής συμπεριφοράς οι οποίοι διαδραματίζουν σημαντικότατο ρόλο στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, οι διαθέσεις, οι σκέψεις, οι προβληματισμοί, ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02) -
Τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή efficient cosumer response (ECR)
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας δεν είναι απλώς να περιγράψει τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή του Efficient Consumer Response (ECR), τη στρατηγική ECR και τις μεθόδους της, αλλά να ... -
Το digital marketing στην εποχή του GDPR
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Το παρόν κείμενο πραγματεύεται τη σχέση και την επίδραση, που επέφερε και θα συνεχίσει να επιφέρει ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (εφεξής ΓΚΠΔ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις από την κρίση
(2014-03-07)Αναμφισβήτητα, η ζωή όλων μας τα τελευταία χρόνια έχει επηρεαστεί, λιγότερο ή περισσότερο, άμεσα ή έμμεσα, από την οικονομική κρίση. Μια κρίση που όπως είναι λογικό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο «συμπεριφέρεται» ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ... -
Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...