Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 31-45 από 45
-
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συνείδηση: μία εμπειρική διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών
(2014-03-05)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα για τη κρίση, τις επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτή και τις αλλαγές που του έχει επιφέρει. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από δύο κομμάτια. Στο πρώτο ... -
Οι ρήτρες μονομερούς αναπροσαρμογής του τιμήματος σε συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία προσπαθεί αρχικά στο εισαγωγικό κεφάλαιο να παρουσιάσει συνοπτικά τις εξελίξεις στο τομέα της ενέργειας από το 1990 στην Ελλάδα καταλήγοντας στο χρονικό σημείο που οι καταναλωτές μπορούν να ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Προστασία επενδυτή ως καταναλωτή σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα εργασία έχει χωριστεί σε δύο κύρια μέρη τα οποία αφορούν συγκεκριμένες επιχειρήσεις, τα οικονομικά σκάνδαλά τους καθώς και τους νόμους που θεσπίστηκαν για την προστασία των επενδυτών-πελατών. Αρχικά, στο πρώτο ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στα πλαίσια της άμεσης διαφήμισης
(2005-12-01)Στην εποχή που διανύουμε η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, οι νέες μορφές διαφήμισης και ιδιαίτερα η παρουσία και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν ως επακόλουθο την αυξημένη συγκέντρωση και συσχέτιση πληροφοριών για ... -
Συμπεριφορά καταναλωτών στα βιολογικά προϊόντα, μια σημαντική διατροφική παράμετρος της σύγχρονης κοινωνίας : το παράδειγμα της ΕΒΙΚ Α.Ε.
(2009-02-20)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθούν οι παράγοντες εκείνοι της καταναλωτικής συμπεριφοράς οι οποίοι διαδραματίζουν σημαντικότατο ρόλο στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, οι διαθέσεις, οι σκέψεις, οι προβληματισμοί, ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02) -
Τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή efficient cosumer response (ECR)
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας δεν είναι απλώς να περιγράψει τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή του Efficient Consumer Response (ECR), τη στρατηγική ECR και τις μεθόδους της, αλλά να ... -
Το digital marketing στην εποχή του GDPR
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Το παρόν κείμενο πραγματεύεται τη σχέση και την επίδραση, που επέφερε και θα συνεχίσει να επιφέρει ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (εφεξής ΓΚΠΔ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις από την κρίση
(2014-03-07)Αναμφισβήτητα, η ζωή όλων μας τα τελευταία χρόνια έχει επηρεαστεί, λιγότερο ή περισσότερο, άμεσα ή έμμεσα, από την οικονομική κρίση. Μια κρίση που όπως είναι λογικό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο «συμπεριφέρεται» ... -
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ... -
Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...