Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Ελλάδα"
Αποτελέσματα 3-7 από 7
-
Η εφαρμογή του μοντέλου Altman στις βιομηχανικές ΜΜΕ ελληνικές επιχειρήσεις
(2007-05-29)Μέσω της συγκεκριμένης εργασίας γίνεται μια προσπάθεια κατασκευής ενός μοντέλου πρόβλεψης των πτωχεύσεων σε μια εποχή που δυστυχώς ολοένα και αυξάνεται ο ρυθμός των χρεοκοπιών (σχετική ερευνά της ICAP). Το μοντέλο αυτό ... -
Η συμβολή της επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το ασφυκτικό οικονομικό κλίμα που επικρατεί στην Ευρώπη σε συνδυασμό με την εξασθένιση των προσδοκιών για ταχύτερη ανάκαμψη συνθέτουν ένα ομιχλώδες τοπίο για το μέλλον της χώρας μας. Η έλλειψη ρευστότητας καθηλώνει την ... -
Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα εργαλεία - πρακτικές - προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο χρηματοοικονομικός τομέας έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές την τελευταία 10ετία ως αποτέλεσμα της κρίσης που ξεκίνησε από την κατάρρευση της Lehman Brothers. Ο ισχυρός ανταγωνισμός, οι αυξημένες εποπτικές απαιτήσεις και ... -
Μέθοδοι ανάλυσης λογιστικών καταστάσεων για αξιολόγηση οικονομικής κατάστασης επιχειρήσεων : θεωρητική & κριτική παρουσίαση μεθόδων - μελέτη περίπτωσης σε δύο μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(2007-10-30)Το αντικείμενο της εργασίας εντάσσεται στον ευρύτερο τομέα της χρηματοοικονομικής επιστήμης (finance). Πιο συγκεκριμένα, εντάσσεται στον τομέα της χρηματοοικονομικής των επιχειρήσεων (corporate finance). Η χρηματοοικονομική ... -
Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων : η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης. Μελετώνται στρατηγικές και τακτικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων που οδηγούν σε αποτελεσματικότητα και σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αναλύεται η επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος και των πόρων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στη στρατηγική της, στα πλαίσια των σκοπών της
(2007-01-25)Το πρώτο µέρος της παρούσας εργασίας αναφέρεται στις στρατηγικές των µικροµεσαίων επιχειρήσεων, στην οικονοµική τους σηµασία, στο θεσµικό πλαίσιο λειτουργίας τους, αλλά και στα χαρακτηριστικά, στις ανάγκες τους και στον ...