Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαιδευτικό λογισμικό"
Αποτελέσματα 49-68 από 88
-
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της MATLAB
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια διπλωματικής του Μεταπτυχιακού Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Θέμα της διατριβής είναι η σχεδίαση και υλοποίηση ενός εύχρηστου και αλληλεπιδραστικού ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την προπαίδεια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε αυτήν την εργασία παρουσιάζεται ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για μαθηματικά και συγκεκριμένα για την προπαίδεια. Το λογισμικό απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού και γενικότερα σε όποιον θέλει να μάθει την προπαίδεια. Με ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης αρχαίων ελληνικών με στοιχεία κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού που αφορά στην εκμάθηση του έπους της Οδύσσειας του Ομήρου και ενσωματώνει χαρκατησριστικά κοινωνικών δικτύων. Ο πληθυσμός στον οποίο ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης των μετοχών της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η εκπαιδευτική εφαρμογή «Εκπαιδεύειν» ξεκίνησε ως ένα εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης των μετοχών της ελληνικής γλώσσας στα πλαίσια του εξαμηνιαίου μαθήματος «Πληροφορική στην Εκπαίδευση». Η πρώτη έκδοση της εφαρμογής ... -
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας για παιδιά του δημοτικού σχολείου με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Στην παρούσα εργασία, αποτυπώνεται η διαδικασία σχεδίασης και ανάπτυξης ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος, στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, που αφορά σε παιδιά Δημοτικού. Πρόκειται για ένα προτεινόμενο ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ... -
Εξατομικευμένο διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο εκπαιδευτικό λογισμικό ΙΣΤΟΠΟΛΙΣ για τη διδασκαλία της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα της εκπαίδευσης, τόσο της υποχρεωτικής (Α΄θμιας και Β΄θμιας) όσο και της προαιρετικής (Ενιαίο Λύκειο, Τ.Ε.Ε.), σε επίπεδο εθνικό ... -
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ... -
Ευφυές σύστημα διδασκαλίας μαθηματικών με δυνατότητα πρότασης για συνεργασία μεταξύ των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται η εκπαιδευτική εφαρμογή που σχεδιάστηκε για τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου με αντικείμενο τα μαθηματικά. Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη ώστε οι μαθητές να μπορούν να κατανοήσουν ... -
Εφαρμογή αξιολόγησης μαθητικών τάξεων για την πλατφόρμα Android με χρήση push notifications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου καθώς και η ταχύτατη εξέλιξη των έξυπνων κινητών συσκευών έχουν συντελέσει σημαντικά στην αλλαγή της μαθησιακής διαδικασίας. Αποτέλεσμα των προαναφερθέντων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης ... -
Εφαρμογή του gamification στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των κινήτρων των μαθητών κατά την εφαρμογή του gamification. Το gamification συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τη δυναμική και την αισθητική του, ... -
Η χρήση των θεωριών εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό λογισμικό και η υλοποίηση διαδικτυακού λογισμικού για την εκμάθηση θεωρητικών μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται πρώτα η θεωρητική προσέγγιση της κατασκευής ενός εκπαιδευτικού λογισμικού, κυρίως για τη διδασκαλία θεωρητικών μαθημάτων, όπως η γλώσσα και η γραμματική, με ιδιαίτερη έμφαση στους μαθητές ... -
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01)Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζουμε συγκεκριμένες θεωρίες μάθησης και την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι θεωρίες που αναλύονται είναι οι α) συμπεριφορισμός, β) εποικοδομητισμός, γ) κοινωνικοπολιτισμική ... -
Καταγραφή και σύγκριση περιβαλλόντων υποστήριξης των μαθημάτων ανάπτυξης εφαρμογών και προγραμματισμού σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-22)H παρούσα διπλωματική εργασία ως σκοπό έχει την κατασκευή μιας εφαρμογής, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλα τα περιβάλλοντα εισαγωγής στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη εφαρμογών, για τις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και ... -
Κατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού για συσκευές Android με feed ερωτήσεων και θεωρίας από ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για συσκευές με λογισμικό Android. Το λογισμικό αυτό πρόκειται για μια εκπαιδευτική εφαρμογή πάνω σε βασικές γνώσεις πληροφορικής, ... -
Κινητή μάθηση - εφαρμογή εκπαιδευτικού λογισμικού για κινητές συσκευές με χρήση κλασσικοποίησης και δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της εκμάθησης γνώσης μέσω κινητών συσκευών (κινητή μάθηση- mLearning). Είναι μια έννοια που έκανε την εμφάνιση της τα τελευταία χρόνια και είναι ευρέως διαδεδομένη στις ... -
Λογισμικό διδασκαλίας τεχνολογικών μαθημάτων και εντοπισμού μαθησιακών δυσκολιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη εφαρμογής για τη διδασκαλία μαθημάτων μέσω Η/Υ. H εφαρμογή αποτελείται από δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται προσπάθεια μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων-απαντήσεων ... -
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου. Η ... -
Μελέτη και ανάπτυξη εφαρμογής σχολικής ηγεσίας σε περιβάλλον Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα παγκοσμίως, γίνεται τα τελευταία χρόνια πολύ έντονη η ανάγκη για ικανή και επαρκή οργάνωση και διοίκηση του κάθε τέτοιου οργανισμού, καθώς αποτελεί μια εκτός από εκπαιδευτική αλλά και επιχειρησιακή ...