Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής"
Αποτελέσματα 29-48 από 63
-
Εικονική πραγματικότητα και διαδίκτυο : εφαρμογή τρισδιάστατου γυμναστηρίου ενσωματωμένη σε ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η εικονική πραγματικότητα με απλά λόγια είναι η εξομοίωση ενός πραγματικού ή φανταστικού περιβάλλοντος το οποίο μπορεί να βιώσει ο χρήστης στις τρείς διαστάσεις του πλάτους του ύψους και του βάθους. Η εικονική πραγματικότητα ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκπαίδευση μαθητών της Γ' Λυκείου ΕΠΑΛ, στον προγραμματισμό των Η/Υ, με τη χρήση του Scratch, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης σε γλώσσα προγραμματισμού Pascal = Teaching computer programming to 3rd grade vocational lyceum students, using Scratch, in relation to traditional teaching, using the Pascal programming language
(2015-03-17)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία πιλοτική μελέτη παράλληλης εκπαίδευσης μαθητών της Γ΄τάξης, ΕΠΑΛ, στο μάθημα ¨Προγραμματισμός Υπολογιστών¨, με αξιοποίηση του εργαλείου Scratch και του συμβατικού τρόπου διδασκαλίας. Ο ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Επίλυση του προβλήματος του πλανόδιου πωλητή με τη χρήση γενετικών αλγορίθμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το πρόβλημα του πλανόδιου πωλητή και γίνεται επίλυσή του με τη χρήση γενετικών αλγορίθμων. Το πρόβλημα είναι η ελαχιστοποίηση της διαδρομής που πρέπει να ακολουθήσει ένας πλανόδιος πωλητής, ... -
Εργαλείο περιήγησης στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος με την χρήση εικονικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός εικονικού περιβάλλοντος που θα εξομοιώνει την λειτουργία μιας μίκρο-ρομποτικής συσκευής στον ανθρώπινο ιστό και συγκεκριμένα εντός του κυκλοφορικού συστήματος. ... -
Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο ... -
Ευφυείς πράκτορες με συναισθήματα: υλοποίηση μηχανισμού με βάση το μοντέλο ALMA στην πλατφόρμα REVE Worlds
(2014-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί τη δημιουργία ευφυών εικονικών πρακτόρων με συναισθηματική συμπεριφορά. Η ενσωμάτωση συναισθημάτων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας είναι απαραίτητη εάν επιθυμείται προσομοίωση ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Ευφυής αλληλεπίδραση Java - Prolog
(2013-03-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η προσπάθεια απεικόνισης και κατανόησης ενός τρισδιάστατου περιβάλλοντος με τις σύγχρονες τεχνολογίες. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκπόνησης είναι ... -
Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών ... -
Εφαρμογή Reve World Designer : σχεδίαση εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος σχεδιασμού εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE, η οποία επιτρέπει την ανάπτυξη ευφυών εικονικών περιβαλλόντων. Τα ευφυή ... -
Εφαρμογή αυτόματης δημιουργίας αποδόσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Αντικείμενο της διατριβής αυτής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει από το διαδίκτυο δεδομένα που αφορούν στοιχηματικές αποδόσεις. Τα δεδομένα αυτά θα λαμβάνονται μέσα από συγκεκριμένα ... -
Εφαρμοσμένα νευρωνικά δίκτυα σε ηλεκτρονικά παίγνια: μια μελέτη του εργαλείου ML – Agents στο περιβάλλον Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η μηχανική μάθηση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης, που αποτελεί με τη σειρά της μέρος της επιστήμης των υπολογιστών. Ασχολείται με την μάθηση προτύπων από δεδομένα και την μελέτη ... -
Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στον οικονομικό κλάδο : πρόβλεψη τιμών μετοχών με τη χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Η πρόβλεψη τιμών των μετοχών είναι ένα από τα θέματα με τη μεγαλύτερη έρευνα και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών επιστημών και επενδυτών. Η ακριβής πρόβλεψη των αποδόσεων της χρηματιστηριακής αγοράς είναι πολύ δύσκολο ... -
Καταγραφή βλέμματος ως μέσο παθητικής αλληλεπίδρασης στην διαδραστική αφήγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η μέτρηση των διακυμάνσεων της εγρήγορσης ενός χρήστη κατά την διάρκεια της διαδραστικής αφήγησης μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των σχεδιαστών καθώς αποτελεί μια έμμεση μέτρηση τόσο των γνωστικών ... -
Κατασκευή βιβλιοθήκης συναρτήσεων σε γλώσσα C για συνδεδεμένες λίστες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Οι συνδεδεμένες λίστες είναι βασικές δομές δεδομένων στη C. Η γνώση τους είναι απαραίτητη στους προγραμματιστές της γλώσσας αυτής. Η εργασία αυτή εξηγεί τις βασικές αρχές των συνδεδεμένων λιστών, παραθέτοντας μια βιβλιοθήκη ... -
Μαθηματικός Λαβύρινθος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ... -
Μοντελοποίηση ασαφών συστημάτων με την χρήση δικτύων Petri
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα ασαφή σύνολα (π.χ. ψηλοί άνθρωποι, μεγάλοι αριθμοί) αποτελούν έναν αρκετά χρήσιμο τρόπο έκφρασης και μοντελοποίησης του πραγματικού κόσμου. Η ασαφής λογική αποτελεί μία κατηγορία λογικής στην οποία οι λογικές μεταβλητές ... -
Μορφοποίηση εικονικού περιβάλλοντος της αρχαίας Αθήνας με την κατασκευή κτιρίων και αγαλμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Η παρούσα διπλωματική αναφορά έχει ως στόχο την περιγραφή και τη δημιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος στην Αρχαία Αθήνα. Αυτή η σημαντική πόλη του αρχαίου κόσμου που γέννησε τη Δημοκρατία και κυριάρχησε στο εμπόριο, τον ...