Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής"
Αποτελέσματα 1-20 από 63
-
AISA : AI Smart Home Assistant, development of hardware and software for a home assistant intelligent robot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Σήμερα η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει στις ζωές μας όσο ποτέ άλλοτε. Συνεχώς βλέπουμε νέα επιτεύγματα, που ανοίγουν δρόμους για ακόμα μεγαλύτερα στο μέλλον. Ένας τομέας που επηρεάζεται άμεσα από την ραγδαία ανάπτυξη της ... -
AR & VR application research for medical rehabilitation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Οι περισσότεροι τομείς των συμβατικών προγραμμάτων αποκατάστασης μαστίζονται από υψηλό κόστος, προβλήματα ζήτησης, δύσκολη πρόσβαση, χρονοβόρα και συνεχή επανάληψη που προκαλεί δυσανασχέτηση στους ασθενείς, με αποτέλεσμα ... -
KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-06)Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία ... -
Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ... -
Optimized heuristic implementations in AI multi-agent systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Prolog tutor : ένα προσαρμοστικό και αλληλεπιδραστικό σύστημα για τη διδασκαλία της prolog
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-12)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η δημιουργία ενός web-based ευφυούς προσαρμοστικού συστήματος για την αλληλεπιδραστική εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Prolog. Το προσαρμοστικό αυτό σύστημα ... -
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ... -
Wand : design and development of a game engine for visual novels
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07) -
Αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή ... -
Ανάπτυξη ευφυούς παιγνίου σκακιού σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Βασικό αντικείμενο της εν λόγω εργασίας, όπως περιγράφει και ο τίτλος της, είναι η ανάπτυξη παιχνιδιού turned based strategy σκακιού, με έμφαση στην δημιουργία ενός ικανού ευφυού πράκτορα, ο οποίος θα αποτελεί και τον ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού πινγκ πονγκ 2 διαστάσεων στην Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)H παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη & τρόπο λειτουργία ενός «ρέτρο» ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλά σε μία σύγχρονη και εξελιγμένη μορφή σε σύγκριση με τότε που πρωτοδημιουργήθηκε. H ... -
Ανάπτυξη οχήματος τύπου rover με μηχανική όραση και χειρισμό μέσω Web API
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Τις προηγούμενες δεκαετίες, οι έρευνες για τα μη επανδρωμένα οχήματα κάθε τύπου (επίγεια, εναέρια, υποβρύχια) επικεντρώνονταν στις στρατιωτικές εφαρμογές και λιγότερο σε εμπορικές ή εκπαιδευτικές. Η αυξανόμενη τάση ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού ατέρμονης διαδρομής για κινητές συσκευές με δυνατότητα επικοινωνίας με απομακρυσμένη βάση δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023) -
Ανάπτυξη πλατφόρμας δύο παιχτών σε Αndroid περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη θεωρητική μελέτη, την σχεδίαση και την υλοποίηση ενός παιχνιδιού ποδοσφαίρου που απαρτίζεται από πράκτορες και κάνουν διάφορες κινήσεις στον χώρο. Αρχικά γίνεται μια ιστορική ... -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και ... -
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12) -
Ανάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας για εικονική εξιστόρηση
(2012-10-25)Η παρούσα αναφορά έχει σκοπό να περιγράψει τη δημιουργία ενός τεχνητού περιβάλλοντος όπου ο χρήστης θα συμμετέχει σε μια εικονική εξιστόρηση. Για να δοθεί στον χρήστη μια πειστική και κοντά στην πραγματικότητα εμπειρία, ... -
Αναγνώριση πεζών από αυτόνομο ρομποτικό όχημα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τεχνικών βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών με προσανατολισμό τη βελτίωση και την εξάλειψη όλων των βασικών προβλημάτων που ταλανίζουν την σημερινή κοινωνία, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη ανάγκη για τις τη σύγχρονη επιστημονική κοινότητα. ... -
Ανασκόπηση προτεινόμενων ταξινομιών videogames και δημιουργία παιχνιδιού περιπέτειας στο gamemaker
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση στα κριτήρια βάσει των οποίων διαμορφώθηκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι ποικίλες ταξινομίες των βιντεοπαιχνιδιών, σε μια προσπάθεια παρουσίασης ... -
Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός και υλοποίηση ενός επεκτάσιμου, ανεξάρτητου υποσυστήματος φυσικής πραγματικού χρόνου για εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και εξομοιώσεις
(2013-05-17)Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την ανάλυση απαιτήσεων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υποσυστήματος επεξεργασίας νόμων φυσικής πραγματικού χρόνου, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα υψηλό επίπεδο αφαίρεσης. Γίνεται ...