Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Επικοινωνία"
Αποτελέσματα 7-19 από 19
-
Δημόσιες σχέσεις: χρήση καινοτομιών και νέων τεχνολογιών προς επίτευξη χαμηλού κόστους. Μελέτη περίπτωσης: νομικές μορφές εταιριών δημοσίων σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα συχνά απαντώμενο, ωστόσο σύνθετο και πολύπλοκο στην εξήγησή του όρο. Συχνά, συγχέεται με άλλες έννοιες όπως αυτή της διαφήμισης, της προώθησης πωλήσεων, του marketing πελατειακών σχέσεων, ... -
Ενδοεπιχειρησιακές επικοινωνίες, ανθρώπινες σχέσεις και συμπεριφορές στο χώρο εργασίας : πρακτική εφαρμογή και έρευνα στην εταιρεία Γερμανός, ανάλυση ερωτηματολόγιου συναλλακτικής ανάλυσης και συμπεράσματα σχετικά με το προφίλ των στελεχών της εταιρείας, καθώς και για τα στυλ διοίκησης και ηγεσίας που τείνουν να υιοθετούνται
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να περιγράψει τις ανθρώπινες συμπεριφορές και σχέσεις που λαμβάνουν χώρα στον εργασιακό χώρο, να παρουσιάσει τα στοιχεία εκείνα που συνθέτουν και επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά και ... -
Επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων σε δημόσιες και ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι συγκρούσεις που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες ιδιωτικού και δημοσίου φορέα Β-βάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και η διαχείριση αυτών. Όπως σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα, έτσι και ... -
Επικοινωνία στα έξυπνα δίκτυα με τεχνολογία Διαδικτύου των Πραγμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την επικοινωνία στα Έξυπνα Δίκτυα (SG) με τεχνολογία Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT). Η επικοινωνία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της δημιουργίας όλων των εφαρμογών και τεχνολογιών στο ... -
Η γλώσσα του σώματος στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι πως νιώθει ένας άνθρωπος αν και είναι απλή, δε θεωρείται ιδιαίτερα εύκολη. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να συνδυάζεις όσα βλέπεις και ακούς στο εξωτερικό περιβάλλον με όσα, ... -
Η εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09) -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας επιτυχίας ενός ηγέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η Συναισθηματική Νοημοσύνη γίνεται σταδιακά όλο και περισσότερο δημοφιλής ως μέτρο εντοπισμού δυνητικά αποτελεσματικών ηγετών, αλλά και ως ένα εργαλείο για την ανάπτυξη αποτελεσματικών ηγετικών ικανοτήτων. Ωστόσο, η ... -
Ηγεσία και επικοινωνία εργαζομένων. Μελέτη περίπτωσης Γ.Ν.Α. "Γ. Γεννηματάς"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-21)Η έννοια της ηγεσίας έχει συζητηθεί ενδελεχώς στην παγκοσμία βιβλιογραφία, μέσα από διάφορες προσεγγίσεις, αλλά όλες καταλήγουν στο ίδιο αρχικό συμπέρασμα πως δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ ηγετών και διευθυντών. Η ηγεσία ... -
Ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας και επιπτώσεις στους εργαζομένους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον τρόπο διαχείρισης και συμπεριφοράς των εργαζομένων απέναντι στο επαγγελματικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), καθώς και τις επιπτώσεις που επιφέρει στην προσωπική ζωή και την ... -
Ο ρόλος της επικοινωνίας μεταξύ ιατρού και ασθενή στις ψυχιατρικές κλινικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας πραγματεύεται τον ρόλο της επικοινωνίας στις διαπροσωπικές σχέσεις ιατρού και ασθενή κατά την θεραπευτική πράξη και έχει στόχο να τονίσει την σπουδαιότητα της επικοινωνίας, η οποία δημιουργεί ... -
Ο ρόλος της ηγεσίας στην επιχείρηση και η συμβολή της στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αλληλεπίδραση μεταξύ της ηγεσίας και της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στο πλαίσιο τόσο καθιερωμένων όσο και βιώσιμων πρακτικών και πράσινων μετασχηματισμών. Στη διπλωματική ... -
Πως η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού επηρεάζει την επικοινωνία εργοδοσίας - διοίκησης - εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην εποχή μας οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις που επηρεάζουν την λειτουργία τους. Η παγκοσμιοποίηση, η οικονομική κρίση, το μεταναστευτικό, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, ο ανταγωνισμός είναι κάποιες ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)