Search
Now showing items 1-10 of 28
Διαδικτυακή εφαρμογή για τις εφημερίες σε φαρμακεία και νοσοκομεία της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σημασία της ηλεκτρονικής διαθεσιμότητας των εφημεριών φαρμακείων και νοσοκομείων στην Ελλάδα και προτείνει μια τεχνολογική λύση για τη δημιουργία μιας εφαρμογής που θα παρέχει εύκολη πρόσβαση ...
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής οργάνωσης καθημερινότητας με επίκεντρο τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Τα τελευταία χρόνια, η ολοένα και πιο περίπλοκη φύση της σύγχρονης ζωής έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ολοκληρωμένα συστήματα προσωπικής διαχείρισης – οργάνωσης που μπορούν να ενοποιήσουν όλες τις πτυχές της ζωής ενός ...
Design and implementation of a babysitter finding web application using C#, .NET, and React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Εφαρμογή Ιστού για Αναζήτηση Μπείμπι Σίτερ
Το έργο της διπλωματικής μου είναι μια εφαρμογή ιστού σχεδιασμένη για να βοηθά τους χρήστες να αναζητούν μπείμπι σίτερ αποτελεσματικά και αποδοτικά. Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη ...
Διαδικτυακή εφαρμογή περιήγησης ταινιών με χρήση ASP.NET MVC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η δημιουργία μιας εφαρμογής περιήγησης και εξερεύνησης ταινιών με χρήση των νέων τεχνολογιών ASP.NET MVC. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμό και στη συνέχεια ...
Ανίχνευση κοινοτήτων σε γραφήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Το πρόβλημα της ανίχνευσης κοινοτήτων σε γραφήματα είναι μείζονος σημασίας στην πληροφορική καθώς τα γραφήματα χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό. Η ανίχνευση κοινοτήτων είναι μια περίπλοκη διαδικασία και έχουν αναπτυχθεί ...
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η
εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία.
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ...
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διατροφής : εξατομικευμένες προτάσεις γευμάτων και συνταγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού για προτάσεις διατροφής και παραγωγής προσωποποιημένων διατροφικών πλάνων. Σαν δεδομένα εκπαίδευσης χρησιμοποιήθηκαν dataset ανοιχτών δεδομένων, τα οποία ...
Applications of the NEAT algorithm in deterministic game environments
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)