Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 32
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)
Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ...
Διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών : τόμος Ι & ΙΙ
(2011-10-17)
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής, είναι να διερευνήσει την επίδραση της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών, στις επιχειρήσεις της ελληνικής επικράτειας. Οι δύο κύριες ...
Επιχειρηματική αριστεία και μέτρηση επιχειρηματικών αποδόσεων
(2011-03-23)
Η πιο αποτελεσματική μέτρηση της επίδοσης και απόδοσης, οι παράγοντες που συνηγορούν προς αυτή, και η Επιχειρηματική Αριστεία αποτελούν από τις πιο σύγχρονες συνδυασμένες τάσεις της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της ΔΟΠ. ...
Επιχειρηματική στρατηγική : η περίπτωση των ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων
(2010-12-20)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τον σημαντικότερο, ίσως, παράγοντα της επιχειρηματικής στρατηγικής (πέρα από τη χρηματική επάρκεια) των μεγάλων ελληνικών εταιρειών αμοιβαίων κεφαλαίων, δηλαδή το ανθρώπινο δυναμικό, ...
Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αξία της επιχείρησης
(2014-05-19)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή εξετάζει την επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αξία της επιχείρησης, όπως αυτή αντανακλάται στην αποτίμηση της, από την αγορά. Το πρωταρχικό ερώτημα της έρευνας είναι εάν το ύψος της ...
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των
πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer –
seller relationships).
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ...
Συσχέτιση καινοτομίας και διαχειρίσεως γνώσεως : ο ρόλος της διάχυσης γνώσεως στην καινοτομία των επιχειρήσεων
(2011-02-11)
Η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή ερευνά τη σχέση που έχει η διαχείριση της γνώσης με την καινοτομία και πιο εξειδικευμένα το ρόλο της διαδικασίας διάχυσης γνώσης στην καινοτομία των επιχειρήσεων. Η διαδικασία διάχυσης ...
Εφαρμογές πληροφορικής στην αξιολόγηση μεθόδων κατασκευής υποδειγμάτων εκτίμησης της πιστοληπτικής ικανότητας των υποψηφίων πιστούχων στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(2010-07-15)
Βασικός στόχος της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη της μεθοδολογίας CS και της δυνατότητας υλοποίησής της στην πράξη με τη βοήθεια εφαρμογών πληροφορικών πακέτων. Στα πλαίσια του στόχου αυτού γίνεται μελέτη του θεωρητικού ...
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ...
Ανάλυση παραγόντων επίδρασης αποτελεσματικών πρακτικών διαχείρισης ενέργειας στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η Διαχείριση Ενέργειας (Energy Management) αποτελεί μια φιλοσοφία διοίκησης, η οποία εφαρμόζοντας συστηματικές δραστηριότητες και διαδικασίες αποσκοπεί στον περιορισμό του ενεργειακού κόστους μέσω της εξοικονόμησης ενέργειας ...