Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Παρουσίαση νέων μεθόδων μέτρησης του κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων και ενσωμάτωση τους στα πληροφοριακά συστήματα μέτρησης του κινδύνου
(2008-02-22)
Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη μέτρηση του κινδύνου αγοράς και του πιστωτικού κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων. Αναλύονται οι τρόποι μέτρησης των ανωτέρω κινδύνων τόσο από την οπτική των εποπτικών αρχών όσο και από ...
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)
Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ...
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...