Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Η παραγωγή χρήσιμων πληροφοριών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων στα πλαίσια του λογιστικού-κοστολογικού πληροφοριακού συστήματος : η περίπτωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2006-12-04)
Κύριος σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση της ποιότητας (χρησιμότητας)
των πληροφοριών της Λογιστικής Κόστους που παρέχονται από τα Λογιστικά
Πληροφοριακά Συστήματα των επιχειρήσεων. Για τη διερεύνηση του κύριου ...
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα
μελετήθηκε η ...
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ...