Search
Now showing items 1-10 of 241
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα μαθηματικά σε τάξη μικτών ικανοτήτων του Δημοτικού με τη χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος Edmodo
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία διερεύνησε στο μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα στην ενότητα των δεκαδικών αριθμών: α) τη συμβολή των μαθησιακών έργων, ψηφιακής μορφής ή μη, με διαφοροποίηση στο περιεχόμενο και το βαθμό δυσκολίας ...
Υποστήριξη δράσεων δημιουργίας Kinect παιχνιδών με την χρήση σχεδιαστικών καρτών για την κατανόηση της φυσικής αλληλεπίδρασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία περιλαμβάνει ένα αρκετά πρωτότυπο τρόπο εκμάθησης προγραμματισμού, που αφορά την δημιουργία κώδικα με την χρήση σχεδιαστικών καρτών.Η διπλωματική αυτή εστιάζει στο πως οι σχεδιαστικές κάρτες ...
Σχεδίαση ενός προγράμματος υγιεινής διατροφής αξιοποιώντας ψηφιακούς πόρους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία αφορά στην σχεδίαση ενός προγράμματος υγιεινής διατροφής με αξιοποίηση ψηφιακών πόρων. Προκειμένου να είναι δυνατός ο σχεδιασμός του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε μελέτη της συναφούς βιβλιογραφίας και ...
Εφαρμοσμένες αρχές της ψυχολογίας της μάθησης στην ψηφιακή εμπειρία : σχεδιαστικές αρχές σε εργαλεία ψηφιακής μάθησης για τη δέσμευση, τα μαθησιακά αποτελέσματα και την ευημερία των τελικών χρηστών στη βάση του μοντέλου METUX
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί το μοντέλο Motivation, Engagement, and Technology Use
Experience (METUX) για να εξετάσει την επίδραση της χρήσης των εργαλείων ψηφιακής
μάθησης στη δέσμευση των μαθητών, την ακαδημαϊκή απόδοση ...
Επιμόρφωσε σε αυτοματισμούς και εκπαιδευτική ρομποτική στο περιβάλλον του Minecraft Education Edition
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ήδη αρχίσει να αναγνωρίζεται ως μια αξιοσημείωτη
μέθοδος που ενεργοποιεί τους εκπαιδευόμενους να σκεφτούν διαφορετικά,
καθοδηγώντας τους έτσι στην ανακάλυψη και την καλλιέργεια σημαντικών ...
Ενίσχυση των κινήτρων στον εργασιακό χώρο : προσεγγίσεις για την ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση και εφαρμογή στρατηγικών ενίσχυσης κινήτρων στον εργασιακό χώρο, βασιζόμενη στη Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού (Self-Determination Theory - SDT). Στόχος είναι η αύξηση ...
Αξιολόγηση AI εργαλείων για σχεδίαση υλικού στη διδασκαλία της οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Οι μέθοδοι διδασκαλίας με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνη (AI)
παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τον εκπαιδευτικό για τον σχεδιασμό του
υλικού στην οικονομική εκπαίδευση, προσφέροντάς του την δυνατότητα για ...
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ...
Εκπαιδευτική πρόταση για την ένταξη του προγράμματος Out of Eden Learn στη διδασκαλία των αγγλικών στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το πρόγραμμα διεθνούς
φήμης στην εκπαιδευτική κοινότητα Out of Eden Learn, με σκοπό τη δημιουργία μιας
εκπαιδευτικής πρότασης για την ένταξη των θεμελιωδών αρχών ...
Using roleplaying as gamification in e-business seminars : encouraging employee training in customer’s experience development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία σκοπεύει στον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός βιωματικού επαγγελματικού σεμιναρίου σε ελληνική εξαγωγική βιομηχανική εταιρία φρούτων για την τελική ανάπτυξη των δεικτών εμπειρίας και ικανοποίησης εκ μέρους ...