Search
Now showing items 1-10 of 80
Αξιοποίηση των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου CADMOS : δημιουργία αποθετηρίου σχεδίων μαθήματος & πρόταση για ενσωμάτωση σχεδίων μαθήματος στο περιβάλλον μαθησιακού σχεδιασμού ILDE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται μια επέκταση της αξιοποίησης των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS ...
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ...
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο project για τη διδασκαλία των αγγλικών σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού με σκοπό τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ομοτίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο Project-Based Learning (PBL) για τη διδασκαλία των Αγγλικών σε μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού, με στόχο τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και ...
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος μάθησης υποστηριζόμενου από την τεχνολογία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ...
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της
αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος
της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα
...
Αξιοποίηση της μεθόδου PBL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αι.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η ανάγκη για την επαγγελματική ανάπτυξη και δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών αποτελεί αντικείμενο ερευνών στη διεθνή βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα, οι έρευνες δίνουν έμφαση στην απόκτηση δεξιοτήτων 21ου αιώνα από τους ...
Σύνθεση και επεξεργασία πληροφορίας σε δίκτυα αισθητήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Σε όλα τα συστήματα που καλούνται να λάβουν μια απόφαση, η οποία να συνδυάζει στοιχεία από πολλούς ανιχνευτές (Sensors), χρειάζεται κάποιος τρόπος ώστε να αξιολογηθούν τα υπάρχοντα στοιχεία και η βαρύτητα καθενός από αυτά, ...
Εκπαιδευτική εφαρμογή στο 3D εικονικό περιβάλλον του Sim Safety: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη διδακτική τεχνική της προσομοίωσης SBL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Η αλματώδης ανάπτυξη και διάδοση των ΤΠΕ, ο τεράστιος όγκος και η πολλαπλότητα της διαθέσιμης σήμερα ψηφιακής πληροφορίας, σε συνδυασμό με την ταχύτατη παραγωγή νέας γνώσης, διαμορφώνουν ένα νέο κοινωνικό, πολιτισμικό και ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
To θέμα με το οποίο ασχολείται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η στοιχειοθέτηση της αναγκαιότητας για τη δημιουργία, χρήση και αξιοποίηση Ενημερωτικής Δικτυακής Πύλης που αφορά την Ηλεκτρονική Μάθηση.
Ιδιαίτερη έμφαση ...