Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 841-860 από 1962
-
Γεωργία ακριβείας και οι εφαρμογές της στα εσπεριδοειδή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη Γεωργία Ακρίβειας και τις εφαρμογές της στα εσπεριδοειδή. Η Γεωργία Ακρίβειας αναφέρεται στη χρήση προηγμένης τεχνολογίας, όπως οι καταμετρήσεις χώρου με χρήση δορυφόρων (GPS) και ... -
Γνωσιακή διαχείριση φορτίου δικτύου τηλεπικοινωνιών με βάση τεχνοοικονομικά κριτήρια
(2015-03-30)H πρόκληση που παρουσιάζεται από την αύξηση της ζήτησης της ποιότητας των υπηρεσιών και των εφαρμογών είναι ήδη ορατή και λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Οι υφιστάμενες δικτυακές αρχιτεκτονικές καθώς και οι επιμέρους υποδομές ... -
Γνωστικά εργαλεία και ηλεκτρονική μάθηση
(2011-06-29)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ενσωμάτωση και εφαρμογή της Θεωρίας Δραστηριότητας στο γνωστικό αντικείμενο των Υψηλών Τάσεων της τεχνολογικής εκπαίδευσης μέσω του γνωστικού εργαλείου μάθησης CTAT, προκειμένου να ... -
Γνωστικά εργαλεία μάθησης και ηλεκτρονική μάθηση - CTAT
(2013-03-11)Τα γνωσιακά εργαλεία, μοντέλα και περιβάλλοντα μάθησης αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη αποτελεσματικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσα από τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων και όχι ... -
Γνωστικές λειτουργίες για τη διαχείριση υπηρεσιών σε ασύρματες κινητές συσκευές : σχεδιασμός και υλοποίηση αντίστοιχης πλατφόρμας
(2009-09-07)Cognitive συστήματα είναι απαραίτητα για να αποτελέσουν σκαλοπάτι προκειμένου να υπάρξει ανάπτυξη στο ανθρώπινο γένος και να εξοικειωθεί εκείνο με μια πιο σύνθετη τεχνολογία. Όταν σχεδιάζονται ολοένα και πιο πολύπλοκες ... -
Γραμμική παλινδρόμηση για την πρόβλεψη της ανόδου ή πτώσης του χρηματιστηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη και αξιολόγηση μοντέλου γραμμικής παλινδρόμησης για την πρόβλεψη της ανόδου ή πτώσης του παγκόσμιου χρηματιστηριακού δείκτη MSCI. Συγκεκριμένα, θεωρήσαμε ότι υπάρχει ... -
Δημιουργία agent για ανακάλυψη ευπαθειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία αφορά στη δημιουργία λογισμικού για έλεγχο των εγκατεστημένων εφαρμογών σε περιβάλλοντα linux και windows και την αναζήτηση ευπαθειών σε ανοιχτές βάσεις δεδομένων (π.χ. exploit-db) για ανακάλυψη τυχών ευπαθειών. -
Δημιουργία information gathering εφαρμογής από διαφορετικά social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)πληροφορία είναι το σπουδαιότερο αγαθό του 21ου αιώνα και για αυτό το λόγο η συλλογή της με αυτοματοποιημένα μέσα από διαφορετικούς ιστότοπους είναι δυνατό να οδηγήσει σε ταχύτερα, περισσότερο ακριβή και σε αρκετές περιπτώσεις ... -
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ... -
Δημιουργία αυτοματοποιημένου εργαλείου για ελέγχους ασφάλειας σε διαδικτυακές εφαρμογές
(2012-05-29)Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία Αυτοματοποιημένου Εργαλείου για Ελέγχους Ασφάλειας σε Διαδικτυακές Εφαρμογές» είναι μια πρακτική απεικόνιση για το πως μπορούν να αυτοματοποιηθούν χρονοβόρες διαδικασίες που μέχρι ... -
Δημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της Ιστορίας» αφορά στον σχεδιασμό, στην δημιουργία, στην παρουσίαση διαδικτυακών σεμιναρίων ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Δημιουργία διαδραστικής e-υπηρεσίας υποστήριξης συναλλαγών με χρήση XML, Java & web services
(2010-05-26)Η παρούσα εργασία μελετά την εξέλιξη και τη χρήση των τεχνολογιών web services με σκοπό την αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Στόχος της εργασίας αυτής είναι η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας η οποία βασίζεται στην ... -
Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις ... -
Δημιουργία διαδραστικού για την ασφάλεια στο διαδίκτυο για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιφέρει καινοφανείς αλλαγές σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας των ανθρώπων και έχει οδηγήσει σε μια εποχή που χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ... -
Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας με τη χρήση του WordPress CMS για το Systems Security Laboratory
(2014-05-12)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία της ιστοσελίδας του Systems Security Laboratory, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2008 στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αναλύονται όλα τα βήματα για το ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Οι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο "Second Life"
(2011-06-16)Οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους Εικονικούς Κόσμους αναπτύσσονται για περισσότερο από μία 20ετια. Η ευρεία αποδοχή των διαδικτυακών παιχνιδιών και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη μία ...